• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

میزبانی لیگ نونهالان فوتسال برای استان خرجی ندارد، نگذارید سهمیه قم به استان دیگر منتقل شود

  • 01 تیر 1401 - 10:36
میزبانی لیگ نونهالان فوتسال برای استان خرجی ندارد، نگذارید سهمیه قم به استان دیگر منتقل شود

لیگ برتر نونهالان کشور در ماه های آینده به شکل متمرکز در یکی از استان های کشور که هنوز مکان آن مشخص نیست برگزار می شود. در این بین استان قم دارای دو نماینده در این لیگ است که با برتری در رقابت های منطقه ای و با قاطعیت به این مرحله رسیده اند.

در این بین اما مشکلات مالی گسترده از جمله حق ورود و اجاره بهای سالن و عوامل برگزاری رقابت ها، به حدی بار سنگینی بر این دو تیم سوار می کند که زمزمه هایی مبنی بر فروش امتیاز این تیم نیز به گوش می رسد.

جواد بازدار، مربی تیم فوتسال نونهالان ماهان، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: تصمیم داریم میزبانی مسابقات رده نونهالان کشور را بگیریم اما متأسفانه هزینه‌های بالایی دارد در حالی که با همکاری مجموعه استان این هزینه ها صفر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هزینه شرکت در این مسابقات اعلام نشده است اما حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه ورودی است، بیان کرد: این مسابقات بالاترین سطح مسابقات رده نونهالان کشوری است که تیم ماهان با نایب قهرمانی در مسابقات مناطق، سهمیه حضور در لیگ یک را پیدا کرد.
وی با بیان اینکه هزینه این میزبانی حدود 80 میلیون است، ادامه داد: اگر دو نماینده قم بخواهند به صورت مشترک این میزبانی را بگیرند باید هر تیم حداقل ۴۰ الی ۵۰ میلیون هزینه کند ولی اگر ارگان‌ها پای کار باشند و حمایت کنند این هزینه‌ها صفر می‌شود.
مربی تیم فوتسال نونهالان ماهان تصریح کرد: این هزینه‌ها برای هتل و تغذیه برای نماینده و ناظر فدراسیون، هتل و خوابگاه و تغذیه داوران، آمبولانس، نیروی انتظامی، اجاره سالن برای برگزاری مسابقات، هزینه اختتامیه مسابقات است.
وی اظهار کرد: متولی این امر اداره ورزش به عنوان متولی ورزش و اماکن ورزشی، هیئت فوتبال، استانداری و… است که اگر ارگان‌ها همکاری کنند این هزینه‌ها به صفر می‌رسد اما متأسفانه هیچ کدام پای کار نمی‌آیند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.