• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

میزبانی باریج‌اسانس و مهرسان در حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم

  • 30 آبان 1400 - 11:43
میزبانی باریج‌اسانس و مهرسان در حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (دوشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان، کاشان و یزد پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته که از ساعت ۱۴ در خانه والیبال تهران آغاز خواهد شد، تیم سایپا میزبان بانوان ورامین است. نارنجی‌پوشان با ۴ برد و ۱۱ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و نماینده ورامین بدون برد و امتیاز در انتهای جدول است.

به نظر نمی‌رسد که شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا برای شکست حریف در هفته پنجم لیگ برتر زنان مشکل خاصی داشته باشند.

تیم ریف اصفهان نیز که بدون برد و با یک امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد، این هفته در سالن امام علی (ع) اصفهان میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

مسی‌ها در تقابل با ریف به دنبال کسب دومین برد خود هستند، از سوی دیگر شاگردان سعیده جعفری در تیم ریف امیدوار به نخستین پیروزی با استفاده از امتیاز میزبانی در این مسابقه هستند.

یکی از بازی‌های حساس هفته پنجم لیگ برتر زنان در کاشان برگزار خواهد شد و تیم باریج اسانس این شهر در سالن هفت مهر میزبان ستارگان فارس خواهد بود.

نمایندگان کاشان و شیراز با سه برد در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند و برنده این مسابقه حتما جایگاه بالاتر را در پایان هفته پنجم در اختیار خواهد گرفت.

تیم ذوب‌آهن اصفهان (چهار برد و ۱۲ امتیاز) صدرنشین لیگ برتر زنان در هفته پنجم میهمان جوانان زرتشتی یزد (یک برد و سه امتیاز) است. یزدی‌ها این هفته کار بسیار دشواری برابر پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها دارند و ذوبی‌ها نیز برای تداوم صدرنشینی محکوم به شکست میزبان خود هستند.

تیم‌های مهرسان و پیکان تهران که با دو برد و به ترتیب ۶ و ۵ امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند، در دومین دیدار حساس هفته پنجم در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقه از ساعت ۱۷ در خانه والیبال تهران آغاز می‌شود و دو تیم برای کسب سومین برد خود تلاش خواهند کرد و رتبه پنجمی فاتح این دیدار قطعی است اما امکان کسب رتبه چهارمی هم برای تیم برنده وجود دارد که به نتیجه دیدار دو تیم باریج اسانس و ستارگان فارس بستگی دارد.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

* سایپا تهران – بانوان ورامین – تهران – خانه والیبال – ساعت ۱۴
* ریف اصفهان – مس رفسنجان – اصفهان – سالن امام علی (ع) – ساعت ۱۶
* باریج اسانس کاشان – ستارگان فارس – کاشان – سالن هفت مهر – ساعت ۱۶
* جوانان زرتشتی یزد – ذوب‌آهن اصفهان – یزد – سالن یگانگی – ساعت ۱۶
* مهرسان – پیکان – تهران – خانه والیبال – ساعت ۱۷

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.