• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

می‌خواهیم پرچم ایران را دوباره در آسیا بالا ببریم

  • 03 مهر 1401 - 12:53
می‌خواهیم پرچم ایران را دوباره در آسیا بالا ببریم

مهدی اسدشیر، بازیکن ۲۱ ساله تیم ملی فوتسال ایران که یکی از جوانانی است که شمسایی با خود به کویت برده، در گفت‌وگو با ایسنا درباره دعوت شدنش به تیم ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: از شمسایی که اسطوره رشته فوتسال است، تشکر می‌کنم که به ما جوانان بها داد که بتوانیم در جام ملت‌های آسیا برای کشورمان بازی کنیم و بتوانیم قهرمانی را به ارمغان بیاوریم.
او درباره شرایط اردوی ایران در ۲۰ روز اخیر اظهار کرد: متاسفانه بازی تدارکاتی مهمی نداشتیم اما اردوی تایلند اردوی خوبی بود و با تیم قدرتمندی چون مراکش بازی کردیم. در فینال این تورنمنت محک جدی خوردیم و اکنون همه در آمادگی کامل هستند و امیدوارم که بتوانیم با قهرمانی در آسیا به ایران برگردیم و دل مردم را شاد کنیم. با همدلی و اتحاد بازیکنان می‌توانیم قهرمان شویم و پرچم ایران را در آسیا دوباره بالا خواهیم برد.
اسدشیر در پایان درباره انتظارش از مردم و مسئولان عنوان کرد: انتظار من از مردم این است که ما را دعا کنند و روحیه خوبی به ما بدهند. مسئولان هم در تلاش هستند هر آن چه که ما می‌خواهیم در اختیار ما بگذارند. از اصولی، کریمیان و شمسایی تشکر می‌کنم که همه امکانات را فراهم کردند؛ از شمسایی تشکر ویژه دارم چرا که همیشه و در هر حالتی حامی ما بوده است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.