• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

میترا شعبانیان پس از شکست مقابل کره: در ست اول خود را باختیم

  • 20 خرداد 1401 - 0:52
میترا شعبانیان پس از شکست مقابل کره: در ست اول خود را باختیم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از تایلند، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در ادامه دور گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم قدرتمند کره‌جنوبی رفت و با حساب ۳ بر صفر شکست خورد.

میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی ایران بعد از این مسابقه گفت: مسابقه بسیار سختی برای تیم ما بود چون کره فوق‌العاده قدرتمند ظاهر شد. انتظار این را داشتم که نتوانیم برنده شویم اما فکر نمی‌کردم که با تمام قوا مقابل ما بازی کنند. آنها تمام توان خود را گذاشتند و فوق‌العاده کار کردند. مخصوصا سرویس های خیلی خوبی زدند و تیم ما را دچار مشکل کردند.

او افزود: بازیکنان ما گیم اول کامل خود را باخته بودند اما در دو گیم بعد کمی به خودشان آمدند. در کل کره از نظر تکنیکی و تجربه خیلی برتر از ما بود.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه “سعی کردیم در ست‌های دوم و سوم به بازیکنان روحیه بدهیم تا سرویس‌های کره را مهار کنند،” ادامه داد: بیشتر روی توپ‌های های‌بال برنامه‌ریزی کردیم. تعویض انجام دادیم، سعی کردیم بچه‌ها را جابجا کنیم. از اکثر مهره هایمان استفاده کردیم‌ تا محک بخورند و به تیم کمک کنند.

او در مورد این نگرانی که بازیکنان تیم ممکن است انگیزه خود را برای ارتقای جایگاه از دست بدهند گفت: اولین کار من این است که به بازیکنان اجازه می‌دهم کمی استراحت کنند چون فشار زیادی را تحمل کردند و از نظر روحی کمی به هم ریخته‌اند. بعد هم به آنها روحیه بدهیم چون نباید بازی با ازبکستان را دست کم بگیرند.

شعبانیان با بیان اینکه تمام تلاش تیم ملی برای ارتقای جایگاه است، افزود: از قبل می‌دانستم که نمی‌شود کره را برد اما امیدوار بودم تایلند را ببریم و به جمع چهار تیم برویم اما تایلند کم اشتباه‌تر از ما بود. با این حال تمام تلاش من، کادر فنی و بازیکنان این است که جایگاهمان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23271

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.