• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

میان قلعه‌نویی و وزیر ورزش چه گذشت؟

  • 25 فروردین 1401 - 22:36
میان قلعه‌نویی و وزیر ورزش چه گذشت؟

به گزارش ایسنا، پس از دیدار دوستانه تیم ملی امید و گل‌گهر که با پیروزی دو بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید، امیر قلعه‌نویی و حمید سجادی دیداری سرپایی با یکدیگر داشتند.

در این دیدار قلعه‌نویی خطاب به وزیر ورزش گفت: بعد از ۴۰ سال یک مدیر ورزشی به سر کار آمده تا این بار به منزل برسد. شما با همه توان کار می‌کنید و در این مدت کم زحمات شما مشخص است. با این زحمت شما و همکاران، نشان داده شد که باید ورزش در دست ورزشی‌ها باشد. برای تیم ملی امید هم آرزوی موفقیت می‌کنم تا بعد از پنج دهه به آنچه حقشان است برسند. تیم خوبی دارند و نظم دفاعی و ساختار خوبی دارند. به نظر من بیشتر از همان نگاهی که به تیم ملی است، باید به این بازیکنان باشد. چون این‌ها پشتوانه تیم ملی هستند. آقای مهدوی‌کیا گله‌هایی داشت که هم من و هم شما می‌دانیم این گله‌ها به حق است. جام‌جهانی خیلی مهم است اما این بازیکنان را هم از یاد نبرید. تیم داخل زمین تیم خوبی است اما تیم بیرونی نیاز به حمایت دارد. این تیم باید بازی بین‌المللی کند و با بازی برابر گل‌گهر چیزی گیر آن‌ها نمی‌آید. الان ببینید قطری‌ها چه کار می‌کنند؟ ۵۰ بازی بین‌المللی داشته‌اند. شما خودتان همه این مسائل را می‌دانید.

در  ادامه حمید سجادی هم خطاب به قلعه‌نویی گفت: سعی می‌کنیم ورزشی‌ها، وزارت ورزش را خانه خود بدانند. دیروز خدمت آقای مهدوی‌کیا بودیم و حرف‌هایی زده شد. ما هم قول دادیم در کنارشان باشیم. نکته ارزشمند این بود که آقای مهدوی‌کیا گفتند که بازیکنان زیر ۱۸ سال را به تیم ملی دعوت کردند تا همین تیم برای مقدماتی المپیک هم بماند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19980

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.