• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

موکت شویی با دستگاه در محل

  • 25 اردیبهشت 1401 - 9:35
موکت شویی با دستگاه در محل

فرش و موکت یکی از مهم ترین نکات زیبایی و اساسی در دکوراسیون است که در تهیه آپارتمان به آن اهمیت می دهیم و انواع، طرح ها و رنگ های زیادی در دسترس است و متریال های ساخته شده از آنها برخلاف گذشته بسیار متفاوت است.

پس از انتخاب رنگ ها و مبلمان، نقش فرش و موکت به عنوان برخی از دکوراسیون های اساسی خانه می آید. با این حال، برخی ممکن است آن را به عنوان یک دکوراسیون ثانویه ببینند، به خصوص اگر کف از نوع لوکس مانند پارکت باشد.

موکت

موکت که از کلمه فرانسوی فرش گرفته شده است، یک پارچه پشمی سخت است که در کف منزل و اثاثه یا لوازم داخلی وسایل نقلیه عمومی در سراسر جهان استفاده می شود.

تاریخچه موکت

اولین بار در سال ۱۹۲۰ برای صندلی های حمل و نقل عمومی در لندن استفاده شد. در آن زمان الگوها توسط تولیدکنندگان تولید می شد. از زمان ایجاد حمل و نقل لندن در دهه ۱۹۳۰، طراحان به طور ویژه مأمور شدند تا الگوهای شیک و معاصری برای مترو، اتوبوس ها، ترامواها، اتوبوس های برقی و اخیراً تله کابین لندن بر فراز رودخانه تیمز ایجاد کنند.

مزایای استفاده از موکت برای کف چیست؟

انواع ضخیم فرش ها گرد و غبار زیادی را می بلعند و تمیز کردن آن را دشوار می کنند و هزینه های استفاده از خدمات شستشوی فرش دستباف در قالیشویی را میطلبد. برخی از فرش های بی کیفیت به سرعت از بین میروند

موکت ها موجود در طرح ها و رنگ های مختلف هستند

موجود در قیمت های مختلف برای همه سطوح

دلایل موکت شویی در طول سال

شستشوی منظم موکت و فرش  با استفاده از روش استخراج می تواند عمر آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد

 از کیفیت هوای داخل خانه یا همان محل محافظت می کند

نگهداری از موکت ها را آسان می کند

 لکه ها و کثیفیها را از بین می برد

از تجمع آلرژن ها و باکتری ها جلوگیری می کند

ظاهر هر اتاق یا محل را بهبود می بخشد

روحیه انسان را بهبود می بخشد

کنه های گرد و غبار و ساس هایی را که ممکن است در موکت خانه پیدا کرده باشند را از بین می برد

نظافت موکت شغل مورد علاقه هیچکس نیست. این کار مستلزم کار سخت زیادی است و همچنین می تواند باعث کمردرد ناشی از پایین بودن دست و زانو برای مدت طولانی شود! بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از افراد برای تمیز کردن تمام موکتهایشان از یک نظافتچی حرفه‌ای استفاده می‌کنند

خوب خداروشکر به خاطر پیشرفت تکنولوژی که باعث شده ما در زمان خود صرفه جویی کنیم و از روش های سنتی که موکت و فرش را در حیاط میشستیم به سختی و گاهی هم لک می‌گرفتند  راحت شدیم .با موکت شویی با دستگاه در محل به راحتی منزل یا محل خود را نظافت میکنید.خوب بیاید  نگاهی به مزیت‌های موکت شویی در محل بندازیم:

بهداشتی تر است

مطمئناً، اسپری های تمیزکننده خانگی شما خوب هستند، اما آیا مطمئن هستید که از شر تمام میکروب هایی که می توانند در موکت زندگی کنند خلاص می شوند؟ خدمات موکت شویی در محل از پاک کننده های صنعتی استفاده می کند که اطمینان حاصل می کند که آخرین میکروب نیز از بین میرود. اگر خانواده جوانی دارید و بچه‌هایتان مرتب روی موکتها بازی می‌کنند، این یکی از راه‌هایی است که می‌دانید از میکروب‌ها در امان هستند.

لازم نیست نگران آلرژن ها باشید

آلرژن ها موادی هستند که می توانند باعث واکنش های آلرژیک شوند. برخی از این مواد می توانند در موکت شما جمع شوند. این موارد آسم و برخی دیگر از مبتلایان به آلرژی را اذیت میکند. مهم نیست که چند بار یا به طور کامل موکت خود را جاروبرقی می کشید، نمی توانید تمام مواد حساسیت زا را از دست بدهید. اما یک موکت شویی حرفه ای  در محل می تواند.!

عمر موکت شما طولانی خواهد شد

اگر خودتان آنها را تمیز کنید، احتمالاً به طور تصادفی به آنها آسیب خواهید رساند. با موکت شویی با دستگاه در محل این خطر به صفر میرسانید و عمر آن حتی افزایش می یابد.

دیگر از مایت های گرد و غبار و ساس خبری نیست

هنگامی که گرد و غبار شروع به جمع شدن می کند، کنه های گرد و غبار خانه خود را در خانه های ما می سازند. آنها به خصوص دوست دارند در موکت و فرش و قالیچه پنهان شوند. و اگر از ساس رنج می برید، ممکن است فقط در اتاق خواب نباشند. گاهی ساس ها در پارچه های نرم اطراف خانه، از جمله کف های فرش و موکت دیده می شوند. خوشبختانه، یک موکت شوی حرفه ای می تواند کف های شما را در کمترین زمان عاری از حشرات کند. همچنین این شرکت ها خدمات مبل شویی در منزل را هم با همان دستگاه ارائه میدهند. هنوز مطمئن نیستید که آیا باید از یک سرویس موکت شویی حرفه ای استفاده کنید ؟ دوباره این نکات را بخوانید و مطمئن هستم که یکی از آنها نظر شما را  جلب خواهد کرد. مطمئناً هیچ راه بهتری برای تمیز کردن موکت شما وجود ندارد و این بهترین راه برای بهبود فوری بهداشت اتاق و محل زندگی شما است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.