• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

موضع گیری اروپا درباره اقدامات سرکوبگرانه تل آویو

  • 03 خرداد 1402 - 19:04
موضع گیری اروپا درباره اقدامات سرکوبگرانه تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، امروز چهارشنبه، یانس لینارچیچ، مسئول مدیریت بحران و کمک‌های بشردوستانه اتحادیه اروپا در توییتی رژیم صهیونیستی را به پایان اجبار فلسطینیان ساکن کرانه باختری در ترک خانه‌هایشان و همچنین پایان خشونت و اعمال زور ضد آنان فراخواند.
لینارچیچ ادامه داد: تخلیه اجباری خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری شامل تخریب خانه‌های ساخته شده توسط خیرین نیز شده است. ۳۷ خانواده فلسطینی در کرانه باختری در نتیجه خشونت‌های شهرک‌نشینان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.
وی افزود: این خشونت‌ها، تخریب مدارس را نیز در پی داشته است. خانواده‌های فلسطینی ساکن عین‌سامیه و رام‌الله نیز مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده‌اند.
لینارچیچ در توییت خود نوشت: بر اساس قوانین بین‌المللی حقوق بشر، اشغالگران موظف هستند از ساکنان مناطق اشغالی محافظت کنند.
مسئولان صهیونیستی در ژانویه گذشته بیش از ۱۳۰ باب خانه فلسطینیان را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرده‌اند که برخی از این خانه‌ها توسط خیرین ساخته شده بوده‌اند.
همچنین اخیرا ۵ خانه متعلق به مجریان عملیات ضد صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان توسط مسئولان صهیونیستی تخریب شده است. آمارها حاکی از آن است که عملیات تخریب خانه‌های فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی، ۱۳۵ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.