• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران برداشته شود

  • 27 خرداد 1401 - 1:16
موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران برداشته شود

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضرغامی که در جریان سفر هیئت دولت به استان اصفهان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان اصفهان حاضر بود، شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصفهان یک بنیه گردشگری بسیار خوبی دارد، این شهر در حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله گردشگری فرهنگی، تاریخی و طبیعی جایگاه برجسته‌ای دارد. از طرفی اصفهان به عنوان صنایع دستی در دنیا ثبت شده و در این حوزه حرف اول را در کشور می‌زند.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت در کشور و اصفهان توضیح داد: گردشگری سلامت یکی از مهم‌ترین بخش‌های گردشگری است؛ امروز موفق به بازدید از شهرک سلامت اصفهان شدم، خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوبی شده و امکانات درمانی گسترده با طراحی پیشرفته و آبرومندی در اصفهان ایجاد شده است. این شهرک یک مجموعه به هم پیوسته سلامت، درمان و اقامت است که می‌تواند به گردشگران خارجی و به ویژه ایرانیان خارج از کشور که علاقه به درمان در ایران دارند، ارائه خدمت کند.

ضرغامی تاکید کرد: با این حال این مجموعه مشکلاتی دارد که باید حل شود. در حوزه گردشگری باید موانع بر سر راه صاحبان سرمایه که علاقه‌مند و با انگیزه هستند و به تسهیلات بانکی نیاز ندارند، برداشته شود. خوشبختانه دولت به این مسئله توجه دارد و رئیس جمهور و وزرا برای برداشتن موانع همکاری خوبی دارند.

وزیر میراث فرهنگی افزود: اصفهان مزیت نسبی گردشگری ما در کشور است. لازم است روی گردشگری سلامت کار و در کنار آن جاذبه‌های دیگر گردشگری را نیز فراهم کنیم تا زنجیره گردشگری و مزیت اصفهان تکمیل شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23788

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.