• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

منازل آسیب دیده زلزله اندیکا با مشارکت سپاه و بسیج ساخته می‌شود

  • 21 مهر 1400 - 9:40
منازل آسیب دیده زلزله اندیکا با مشارکت سپاه و بسیج ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی شامگاه گذشته با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا از روند خدمت رسانی در این مناطق دیدن کرد و ضمن حضور در قرارگاه سردار شهید مرتضی حسین پور سپاه حضرت ولی عصر خوزستان از فعالیت و خدمت رسانی گروه‌های جهادی و این قرارگاه در مناطق زلزله زده بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به کمک رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله زده شهرستان‌های اندیکا گفت: برای بازسازی مناطق زلزله، سپاه و بسیج آمادگی کامل را دارند و سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در زمینه بازسازی و محرومیت زدایی تجارب و فعالیت‌های خوبی دارد.

سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی با اشاره به کمک رسانی در مناطق زلزله زده در شهرستان اندیکا افزود: سپاه و بسیج این آمادگی را دارند که با مشخص شدن برنامه دولت در خصوص پرداخت میزان تسهیلات و وام‌های بلاعوض و بر اساس برنامه بسیج سازندگی بازسازی بخشی از منازل آسیب دیده را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین سپاه و بسیج آماده حل مشکلات زیرساختی در این مناطق از جمله شبکه‌های آبرسانی، خانه‌های بهداشت، مساجد و مدارس هستند.

قرارگاه خدمت رسانی سردار شهید مرتضی حسین پور سپاه حضرت ولی عصر خوزستان به منظور امداد رسانی و خدمت رسانی در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا تشکیل شده است.

زمین لرزه در اندیکا موجب خسارت به منازل روستایی، برخی مدارس، تلف شدن احشام و جاده‌های عشایری و روستایی این شهرستان شده است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8715

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.