• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ممنوعیت تردد خودرو بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان سمنان

  • 03 دی 1401 - 12:21
ممنوعیت تردد خودرو بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی ظهر شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه با شروع زمستان شاهد بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی سطح استان همزمان با سراسر کشور نیز هستیم، ابراز داشت: از رانندگان انتظار می‌رود در شرایط ناپایدار جوی به طور جدی از حضور در محورها ی کوهستانی پرهیز و در صورت الزام به سفر حتماً خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
وی با بیان اینکه پلیس راه استان سمنان اجازه تردد به خودروها بدون زنجیر چرخ از محورهای کوهستانی را نخواهد داد، افزود: این اقدام برای سهولت تردد خودروها و همچنین برقراری امنیت سرنشین‌ها و جلوگیری از سرخوردگی و لغزندگی خودرو و پیشگیری از حوادث تلخ و غیرقابل جبران انجام شده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ مجاز است، ابراز داشت: از رانندگان درخواست می‌شود تا همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.
بزرگی با بیان اینکه اطمینان از داشتن سوخت کافی، بررسی برف پاک کن، بخاری، چراغ‌های مه شکن و آب، غذا، لباس گرم و پتو الزامی است، تاکید کرد: رانندگان می‌بایست قبل از حرکت حتماً یک بار باز و بسته کردن زنجیر چرخ را تمرین کرده و امتحان کنند تا در شرایط بحرانی با مشکل جدی مواجه نشوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.