• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ملی پوش بسکتبال با ویلچر: با بردن آلمان و الجزایر صعود می کنیم

  • 04 شهریور 1400 - 14:45
ملی پوش بسکتبال با ویلچر: با بردن آلمان و الجزایر صعود می کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، ایمان بگ‌زاده کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان پس از شکست ۸۱ بر ۳۹ این تیممقابل استرالیا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، اظهار داشت: بازی سختی بود. در ابتدای بازی عملکرد خوبی نداشتیم و شرایط حاکم برمسابقه بر ما چیره شد، اما رفته رفته بهتر شدیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شاگردان آقاکوچکی در دیدارهای آتی جبران کنند در مورد تأثیر مسابقه اول روی عملکرد این تیم گفت: دربازی اول همیشه هماهنگی سخت است، به ویژه برای ما که با ویلچرهای قدیمی به پارالمپیک آمده‌ایم. دیدید که تیم استرالیا با ویلچرهایجدید آمده بود، اما ویلچرهای ما برای چهار پنج سال پیش است.

بگ‌زاده خاطر نشان کرد: در گروه ما آمریکایی حضور دارد که قوی‌ترین تیم دنیاست. یا انگلیسی که قدرتش همانند همین تیماسترالیاست. در گروه ما سه تا از قدرت‌های بسکتبال با ویلچر دنیا حضور دارند. ما اگر بتوانیم در مصاف با آلمان و الجزایر پیروز شویم،شانس صعود از گروهمان را داریم.

این ملی پوش بسکتبال با ویلچر یادآور شد: برای ما هنوز چیزی تمام نشده و تازه شروع کار است. امیدوارم در دیدارهای بعدی باختامروز را جبران و از گروه‌مان صعود کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3429

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.