• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

ملی‌پوشان کاراته رقبای خود را شناختند/قرعه مناسب برای سنگین وزنها

  • 13 مرداد 1400 - 15:02
ملی‌پوشان کاراته رقبای خود را شناختند/قرعه مناسب برای سنگین وزنها

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، این مراسم ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد و کاراته کاهای حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

این دوره از مسابقات با حضور ۸۲ کاراته کا از ۳۶ کشور در سه رده وزنی و کاتا در هر دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود. در هر رده کاراته کاها در دو گروه ۵ نفره قرار گرفته و به صورت دوره‌ای مبارزه کرده و در نهایت از هر رده دو کاراته کا به مرحله بعد راه می‌یابند. رقابتهای مرحله بعد نیز به صورت دوره‌ای بین چهار کاراته کای برتر دو گروه برگزار شده و نفرات اول تا سوم مشخص می‌شود.

بر همین اساس سارا بهمنیار در وزن ۵۵- کیلوگرم در گروه یک با «سراپ اوزچلیک» از ترکیه، «ون تزویان» از چین تایپه و «گرونوا» از بلغارستان همگروه شده است. در گروه مقابل اکراین، ژاپن، اتریش، مصر و قزاقستان قرار دارند.

حمیده عباسعلی در وزن ۶۱+ کیلوگرم سرگروه، گروه B است و برای صعود باید با «لی کونگی «از چین، «فریال عبدالعزیز» از مصر، «لامیا ماتوبا» از الجزایر و «النا گیورسی» از سوئیس مبارزه کند. در گروه مقابل آذربایجان، ترکیه، قزاقستان، ژاپن و ایتالیا حضور دارند.

سجاد گنج زاده در وزن ۷۵+ کیلوگرم در گروه دوم سرگروه است و با «دانیل گایسنسکی» از کانادا، «برایان ایر» از آمریکا، «ایوان کویسویچ» از کرواسی و «تارق حمدی» از عربستان همگروه است. در گروه مقابل هم ترکیه، آلمان، قزاقستان، گرجستان و ژاپن قرار دارند.

طبق برنامه اعلام شده پنجشنبه ۵ آگوست (۱۴ مردادماه) رقابت‌های کاتای انفرادی بانوان، مبارزات وزن ۶۷- کیلوگرم مردان و ۵۵- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود. جمعه ۶ آگوست (۱۵ مردادماه) رقابت‌های کاتای مردان، مبارزات وزن ۶۱- کیلوگرم زنان و ۷۵- کیلوگرم مردان و شنبه ۷ آگوست (۱۶ مردادماه) مبارزات وزن ۶۱+ کیلوگرم زنان و ۷۵+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد.

روز پنجشنبه سارا بهمنیار مبارزات خود را آغاز خواهد کرد و سجاد گنج زاده به همراه حمید عباسعلی شنبه پیش رو مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.