• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ملی‌پوش پینگ‌پنگ زنان: اشتباه داشتم اما هیچوقت دلسرد نشدم

  • 13 اسفند 1400 - 12:56
ملی‌پوش پینگ‌پنگ زنان: اشتباه داشتم اما هیچوقت دلسرد نشدم

به گزارش ایسنا، دو مرحله انتخابی تیم ملی تنیس روی میز زنان برگزار شد و شیما صفایی، پریناز حاجیلو و مهشید اشتری به عضویت تیم ملی درآمدند و در کنار ندا شهسواری قرار گرفتند که به دلیل داشتن بالاترین رنکینگ جهانی بین بازیکنان ایران از حضور در انتخابی معاف شد و به انتصاب تیم ملی درآمد. این تیم قرار است در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی حضور داشته باشد.  

مهشید اشتری در مورد کیفیت مسابقات انتخابی به ایسنا گفت: همه بازیکنان آمادگی خیلی خوبی داشتند و جزو مدعیان بودند به همین دلیل انتخابی سختی داشتیم. از آنجایی که انتخاب برای مسابقات مهمی بود، مسابقات سخت‌تر و انگیزه ورزشکاران هم بالاتر بود.

او در مورد عملکرد خود در این مسابقات انتخابی گفت: در مسابقات انتخابی دو دور قبل به عنوان نفر اول به تیم ملی رسیدم اما این بار واقعا سخت بود و به عنوان سومین نفر وارد تیم ملی شدم. می‌دانستم برنده شدن در دور اول کار سختی است و شاید نتوانم اول شوم چون کرونا گرفته بودم و از نظر جسمی ضعف داشتم اما خوشبختانه تمام شد.  

اشتری در واکنش به اینکه برخی معتقدند روند پیشرفت این بازیکن در سال‌های اخیر کند شده است، گفت: هر کسی نظری دارد اما من تمام توانم را گذاشته‌ و هیچوقت هم سرد نشده‌ام. هر کسی به گونه‌ای در حال پیشرفت است. شاید گاهی اشتباهاتی هم داشتم و نیاز نبوده که خیلی به خودم فشار بیاورم. شاید اگر این کارها را می‌کردم و خودم را از نظر روحی و روانی آماده‌تر نگه می‌داشتم، پیشرفت بیشتری می‌کردم.  

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17612

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.