• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی است/ الهامی در جام حذفی تبحر دارد

  • 08 اردیبهشت 1402 - 13:53
ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی است/ الهامی در جام حذفی تبحر دارد

رضا احمدیان‌زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره بازی حساس پیش روی تیم استقلال ملاثانی در جام حذفی برابر تیم هوادار، اظهارکرد: نکته مهم این است که تیم ما شرایط خوبی دارد و طی روزهای گذشته نیز پیشکسوتان فوتبال استان با حضور در جمع بازیکنان و تیم، روحیه خوبی به ما داده اند و همگی برای شکست تیم هوادار در اهواز مصمم و همدل هستیم.
وی با اشاره به مشکلاتی که این فصل استقلال ملاثانی با آن مواجه بود، ادامه داد: همین مشکلات باعث شده بود، تمرینات تیم با حضور همه بازیکنان برگزار نشود اما طی روزهای گذشته همه بازیکنان که برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی هم قسم شده ایم، همه در تمرینات حضور داشتند و برای این بازی آماده ایم.
این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش و همدلی کل بازیکنان و کادر فنی بتوانیم بار دیگر شگفتی ساز شویم و هدفی جز همین نیز داریم.
وی با بیان این که هوادار حریف سرسختی است، عنوان کرد: ساکت الهامی سرمربی این تیم سابقه قهرمانی در جام حذفی با دو تیم مختلف را دارد و نشان داده که در موفقیت در جام حذفی تجربه و تبحر خوبی دارد. هوادار تیم خوبی است و مالکانی بازی می کند و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است ولی ما هم بارها ثابت کرد که مرد روزهای سخت هستمی و امیدواریم بتوانیم بازی را ببریم و صعود کنیم.
احمدیان‌زاده در پایان، گفت: از تمام مسئولان و مردم خورستان تقاضا دارم برای حمایت از تیم مظلوم استقلال ملاثانی به استادیوم بیایند تا قوت قلب برای ما باشد و همه با هم دست به انجام یک شگفتی دیگر بزنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.