• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مقاومت لبنان با عملیات خود معادلات دشمن صهیونیستی را در هم شکست

  • 15 مرداد 1400 - 14:37
مقاومت لبنان با عملیات خود معادلات دشمن صهیونیستی را در هم شکست

به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز جمعه به عملیات غافلگیرانه مقاومت حزب الله علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس اعلام کرد: به مقاومت لبنان که با عملیات غافلگیرانه خود معادلات دشمن صهیونیستی را در هم شکست، تبریک می‌گوئیم. نبرد با دشمن صهیونیستی در تمامی جبهه‌ها باید تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند.

این جنبش در ادامه تأکید کرده است: مقاومت در برابر اشغالگران و پاسخ دادن به جنایات آنها حقی است که برای مقاومت محفوظ است. متجاوزان قطعاً پاسخ جنایات خود را دریافت می‌کنند. جنبش مقاومت اسلامی حماس از پاسخ حزب الله به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

پس از شلیک ده‌ها موشک به سمت صهیونیست‌ها، حزب الله لبنان ضمن برعهده گرفتن این حملات اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۱۵ امروز جمعه با ده‌ها راکت، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا هدف قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی لبنان بیانیه‌ای درباره حملات راکتی از جنوب لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی صادر کرد و مسئولیت حملات را برعهده گرفت که در این بیانیه آمده است: یگان‌های شهیدان علی کامل محسن و محمد قاسم طحان مناطق اطراف مواضع اشغالگران را در مزارع شبعا هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: این حمله با دهها راکت از نوع ۱۲۲ میلی متری انجام شد. این حملات راکتی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به الجرمق و الشواکر لبنان رخ داده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.