• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مقاومت رمز وحدت فلسطین است/درس سختِ نبرد «انتقام آزادگان» به دشمن

  • 30 اردیبهشت 1402 - 13:51
مقاومت رمز وحدت فلسطین است/درس سختِ نبرد «انتقام آزادگان» به دشمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، توانست بار دیگر معادله بازدارندگی را بر دشمن تحمیل کند و به آن هشدار دهد که این مقاومت است که معادله بازدارندگی را حفظ می‌کند.
«صلاح البردویل» در سخنرانی در همایش بزرگداشت عملیات انتقام آزادگان که جنبش جهاد اسلامی به طور همزمان در غزه، جنین، لبنان و سوریه برگزار کرد، افزود: نبرد «انتقام آزادگان» نتیجه عملیات «سیف القدس» بود. در این نبرد گروه‌های مقاومت به صورت یکپارچه حضور داشتند و طی آن درس سختی به دشمن صهیونیستی آموختند.
البردویل تأکید کرد: نتانیاهو و کابینه‌اش درس‌های تاریخ را درک نمی‌کنند و تصور می‌کردند که می‌توانند مردم فلسطین را بازدارند و در برابر آنها مقاومت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در هر رویارویی ثابت می‌شود که رژیم اشغالگر در حالت ترس به سر می‌برد و در مقابل آن بازدارندگی ایجاد شده است و این موضوع در نبرد انتقام آزادگان هم ثابت شد.
این عضو ارشد حماس در پایان گفت: دشمن و هرکسی که با آن همکاری می‌کند، نمی‌توانند ملت فلسطین را شکست دهند و وحدت واقعی مردم فلسطین در مقاومت نهفته است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.