• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

مقانلو تا المپیک پاریس ابقا شد/ «نفجم» عضو جدید کادر فنی تیم ملی

  • 05 دی 1401 - 12:28
مقانلو تا المپیک پاریس ابقا شد/ «نفجم» عضو جدید کادر فنی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با هدف بررسی عملکرد تیم‌های ملی در مسابقات قهرمانی جهان و مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری با حضور اصغر رحیمی مدیرفنی تیم‌های ملی، حسن ذوالقدر، هادی افشار، فیض الله نفجم، مهروز ساعی، یوسف کرمی و به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو از ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه امروز صبح در محل فدراسیون تشکیل شد.
در ابتدا بیژن مقانلو، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی مردان گزارشی از روند انتخاب، آماده سازی و عملکرد تیم ملی در رقابت‌های فوق ارائه و به سوالات اعضای کمیته فنی پاسخ دادند. در ادامه با خروج مربیان تیم ملی از جلسه، اعضای کمیته فنی در همین خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان این جلسه که تا ساعت ۱۸ به طول انجامید، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی تا پایان بازی‌های المپیک در سمت خود ابقاء و فیض الله نفجم به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. نفجم بعد از این انتخاب، از عضویت در کمیته فنی کناره گیری کرد.
فیض الله نفجم نزدیک به ۱۵ سال سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد. مدال نقره قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۵، طلای جام جهانی در سال ۲۰۰۶ و برنز جام جهانی ۲۰۰۲، طلای ارتشهای جهان ۱۹۹۵ و طلای جام باشگاههای آسیا ۲۰۰۷ را برای کشورمان کسب کرده است. وی یک دوره سرمربی تیم ملی نوجوانان و ۱۳ سال ریاست هیأت تکواندو استان مازندران بوده است.
در این جلسه تنها در خصوص تیم ملی آقایان تصمیم گیری شد و در خصوص تیم ملی بانوان در جلسه آتی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36369

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.