• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

مقام کره جنوبی از دیدارهای سازنده در ایران خبر داد

  • 14 مرداد 1400 - 14:41
مقام کره جنوبی از دیدارهای سازنده در ایران خبر داد

به گزارش مهر، «چوی جونگ کان»، قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی و فرستاده ویژه رئیس جمهور این کشور به تهران در حساب کاربری خود در توئیتر از دیدارها و نشست های سازنده خود با مقامات ایرانی خبر داد.

این مقام کره جنوبی همزمان با حضورش در تهران با انتشار تصاویر دیدارهای دیپلماتیک خود نوشت: اینجا در تهران دیدارهای بسیار سازنده و مثمر ثمر با عباس عراقچی، معاون وزارت خارجه ایران و انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا.

قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی همچنین در ادامه گفت: حمایت دیپلماتیک کره برای تلاش ها جهت احیای برجام ادامه خواهد داشت. برای جهان و شبه جزیره کره فرایند صلح بسیار مهم است.

قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی و فرستاده ویژه رئیس جمهور این کشور به منظور شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است.

پیشتر رسانه ها گزارش داده بودند که سید عباس عراقچی، معاونت وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار با این مقام کره جنوبی با ذکر مشکلات موجود در مناسبات دو جانبه و از جمله توقیف منابع ارزی ایران در بانک‌های کره ای، برقراری هر نوع ارتباط بین این منابع با مذاکرات برجام را غیر قابل قبول و نشان‌دهنده سو استفاده آمریکا از این موضوع در جهت منافع سیاسی غیر مشروع دانسته بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.