• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

معرفی ۹ تا از بهترین ماکت های ماشین فلزی خارجی برند ویلی

  • 16 تیر 1401 - 12:13
معرفی ۹ تا از بهترین ماکت های ماشین فلزی خارجی برند ویلی

در این بخش قصد داریم تا شما را با ۹ تا از بهترین ماکت های ماشین فلزی ایرانی و خارجی به نقل از وب سایت پیام کالا آشنا کنیم.
قبل از آنکه به سراغ معرفی این ماکت ها برویم ، بهتر است تا با خود ماکت ماشین فلزی آشنا شوید.ضمن اینکه به شما پیشنهاد میکنیم چنانچه قصد خرید ماشین فلزی اسباب بازی ایرانی و خارجی با بهترین قیمت را دارید به وب سایت پیام کالا مراجعه نمایید.
ماکت ماشین های فلزی در واقع نمونه های کوچک شده ی ماشین های واقعی هستند که در اندازه های مختلف می باشند . به طور کلی ماشین های فلزی را به دو بخش زیر تقسیم بندی میکنند.

  • ماشین فلزی ایرانی
  • ماشین فلزی خارجی


وقتی حرف از ماشین فلزی ایرانی می شود منظورمان مدل های ایرانی است نه شرکت سازنده ی آن مثلا پر فروش ترین ماشین ها فلزی ایرانی که از وب سایت دیجی کالا و پیام کالا منتشر شده است ، پراید ۱۱۱ ، ۲۰۶ بی صندوق و صندوق دار ، سمند و غیره
و زمانی که حرف از ماشین های فلزی خارجی می شود ما منظورمان صرفا ماشین هایی است که نمونه ی ایرانی آن وجود ندارد مانند توتویا لندکروز که یک ماشین خارجی است.حال در ادامه شما را با ۹ تا از بهترین ماکت های ماشین فلزی به همراه نکات خوب و منفی آشنا خواهیم کرد.

نکته! ماشین های فلزی در برندهای متفاوتی هستند که معروف ترین آنها ویلی ، مایستو ، سان استار ، هات ویلز می باشد.ما در این بخش فقط به معرفی بهترین ماکت های ماشین فلزی از برند ویلی خواهیم پرداخت.

Land Rover Range Rover Evoque

ماشین فلزی اسباب بازی

در اولین بخش از معرفی بهترین ماکت هایخارجی ویلی به سراغ لندرور رفته ایم. یکی از نقاط قوت این ماکت وجود موکت در کابین و کف صندوق عقبه. کیفیت رنگ ، کیفیت چراغ ها و بالا بودن شیشه های طرف راننده و شاگرد و دقت ویلی در ساخت این ماکت است که باعث شده لند روور رنج روور اووکوئه یکی از بهترین مدل های ویلی باشه!

Lamborghini Aventador LP 700-4

این ماکت که در دومین لیست از بهترین ماکت های ماشین فلزی خارجی برند ویلی ما قرار دارد رو میشه در کیفیت ، هم تراز با لند روور دونست اما لامبورگینی اونتادور یک اوبوهت و جاذبه ی خاصی نسبت به لند روور داره پس به نظر من بیشتر فروش میره!

Porssche Panamera S

کیفیت بالای رینگ ، باز شدن چهار د ر مثل Mercedes Benz CLS 1:18 Maisto ) و بالا بودن همه ی شیشه ها (!) ( که در مرسدس مایستو از شیشه ی بالا خبری نیست ) ، جزئیات بالای کابین و بدنه ی ماکت باعث شده که ما این ماکت رو اینجا به عنوان یکی از بهترین ماکت های ماشین فلزی خارجی برند ویلی نام ببریم.

Porsche 964 Turbo


این ماکت هم از نظر جزئیات بسیار خوب ساخته شده و همه جای ماکت باز میشه. شیشه ی طرف راننده و شاگرد هم بالاست.

۱/۴ Ton US Army Jeep Vehicle WW 2

این ماکت جنگی ، از جزئیات بالایی برخورداره و قابلیت های زیادی داره!

Mercedes Benz SL 500

ماشین فلزی ایرانی

این ماکت رو خودم دارم و واقعا ازش راضیم چون کیفیت رنگش خوبه ، شیشه ها بالا هستن ، از پین اتصال تو چراغ ها خبری نیست و کلا از نظر جزئیات ماکت خوبیه.

Aston Martin DB9 Coupe:


این ماکت هم مثل مرسدس اس ال ۵۰۰ هستش ، از نظر کیفیت و جزئیات!

BMW 535i


این ماکت هم قابلیت این رو داره که هر چهار درش باز بشه و مثل پانامرا شیشه هاش بالائه. در کل می تونم بگم که این ماکت با پانامرا از لحاظ کیفیت و جزئیات برابری می کنه!

Pagani Huayra

این ماکت هم جزئیات خوبی در قسمت موتور داره و باله های جلو قابلیت بالا و پایین اومدن دارن ، و همینکه شما می تونید با قیمت مناسب در حد ۱۰۰۰۰۰ یه پاگانی تو کلکسیونتون داشته باشید ، همین خودش یه نقطه ی قوته!

جمع بندی
ما در این بخش به سراغ معرفی ۹ تا از بهترین ماکت های ماشین فلزی خارجی برند ویلی رفته ایم.شما میتوانید برای مشاهده ی هر یک از ۹ ماکت بالا به وب سایت پیام کالا مرجع جدید ترین و بهترین ماکت های ماشین فلزی ایرانی و خارجی با قیمت مناسب مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=25202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.