• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

معرفی هتل های سنتی شیراز

  • 23 فروردین 1401 - 13:20
معرفی هتل های سنتی شیراز

شهر شیراز، یکی از ناب ترین و مهم ترین مقاصد گردشگری در ایران است که به شهر نرگس ها و نارنج ها معروف می باشد. وجود حرم مطهر شاهچراغ (حضرت احمد بن موسی (ع)) سبب شده تا شیراز به یک شهر زیارتی و سیاحتی تبدیل شود. وجود جاذبه های فرهنگی و طبیعی دیگر نیز در شهر شیراز موجب شده تا مسافران بسیاری مشتاق سفر به شیراز باشند.
اما در این بین؛ سهم هتل های شیراز از جذب گردشگران چه مقدار است؟ آیا فقط گردشگران رغبت به رزرو هتل های مدرن شیراز دارند؟ آیا هتل های سنتی شیراز هم مورد توجه قرار می گیرند؟ آیا کیفیت هتل های سنتی شیراز با کیفیت هتل های مدرن شیراز برابری می کند؟ برای پاسخ تمامی این پرسش ها همراه پرشین هتل باشید.

هتل کریم خان شیراز، هتلی سنتی و تمیز


هتل کریم خان شیراز یکی از بهترین هتل های شیراز در لول ۳ ستاره است. کیفیت اتاق ها و غذاهای این هتل شیراز به قدری بالاست که در برابر هتل های مدرن شیراز می تواند، بایستد. این هتل سنتی شیراز، نمایی قاجاری داشته که قدمت آن را نشان می دهد. اما این هتل از سال ۹۲ وارد عرصه هتلداری شده است.
هتل کریم خان شیراز از همان بدو شروع کار، به دلیل حفظ ارزش های سنتی؛ همراه با معماری قاجاری اش، همواره مورد توجه توریست های خارجی بوده است. زیرا گردشگران خارجی بیشتر ترجیح می دهند در هتل هایی اقامت کنند که فرهنگ و هنر آن شهر را بیشتر بشناسند. پس پنجره های رنگی و گلیم های داخل اتاق های هتل کریمخان شیراز، به خوبی می تواند بیانگر فرهنگ شهر شیراز باشد.
هتل کریمخان شیراز با این که سنتی است و شاید به قول برخی از افراد قدیمی ساز باشد. ولی از نظر تمیزی و نظافت هتل، می توان رتبه ای خوب را به این هتل شیراز داد. در طراحی داخلی اتاق ها سعی شده تا چهره سنتی این هتل شیراز به خوبی حفظ شود. از این رو گلیم های دست باف در کف اتاق های این هتل سنتی شیراز دیده می شود.

هتل کریم خان شیراز

آیا هتل کریم خان شیراز نزدیک شاهچراغ است؟


این هتل شیراز با توجه به موقعیت مکانی خوب خود، نه تنها به آرامگاه مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) نزدیک می باشد؛ بلکه دسترسی آسانی به حمام وکیل، بازار وکیل، مسجد نصیر الملک و … دارد. دسترسی خوب این هتل شیراز همراه با خدماتی بی نظیر باعث شده تا گردشگران خارجی، میل بیشتری برای اقامت در این هتل سنتی شیراز داشته باشند.
چه بسا که قصد این گردشگران از تهیه تور شیراز از مبادی مختلف این است که در اقامتگاه های سنتی شیراز، ساکن شوند. معماری قاجاری، خدمات دهی خوب پرسنل هتل، امکانات قابل قبول در حد ستاره های هتل و … از محاسن هتل کریمخان شیراز هستند که همین موارد باعث شده تا در میان هتل های سنتی شیراز نظیر هتل نیایش شیراز و هتل پنج دری شیراز بهترین باشد.


چه امکاناتی در هتل کریمخان شیراز وجود دارد؟


با این که هتل کریمخان شیراز یک هتل ۳ ستاره و سنتی است؛ اما دارای امکاناتی بسیار خوب می باشد. از جمله امکاناتی که در این هتل شیراز طراحی شده، استخر می باشد. وجود استخر در یک هتل ۳ ستاره و سنتی می تواند تعجب عده ای را برانگیزد، اما به راستی در هتل سنتی کریمخان شیراز یک استخر وجود دارد که برای استفاده از آن، باید طبق تعرفه هتل هزینه پرداخت نمایید.

هتل کریم خان شیراز

از دیگر امکانات موجود در این هتل شیراز می توان به پارکینگ اشاره کرد. رستوران و کافی شاپ هتل نیز با چیدمان سنتی، مهیای پذیرایی از میهمانان مقیم در هتل است. صبحانه بوفه سلف سرویس بوده و غذا به صورت منوی انتخابی می باشد. چایخانه سنتی برای نوشیدنی های سنتی و کافی شاپ برای صرف نوشیدنی های سرد و گرم در اختیار میهمانان قرار می گیرد.


چگونه رزرو هتل های شیراز با تخفیف را انجام دهیم؟


جهت رزرو هتل های شیراز چه سنتی و چه مدرن، با تخفیف های باورنکردنی می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه کنید. سایت پرشین هتل با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه رزرو هتل های شیراز و داشتن قرار داد های طولانی مدت با تمامی هتل های شیراز، بهترین قیمت همراه با اطلاعات واقعی را به شما عزیزان ارائه می کند. کافیست با شماره های ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ و ۰۵۱،۳۱۸۹۶ در ارتباط باشید تا یک سفر شیرین و لذت بخش را تجربه کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.