• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

معرفی سریالی شاد و دوست داشتنی برای کودکان و نوجوانان

  • 24 آذر 1400 - 10:56
معرفی سریالی شاد و دوست داشتنی برای کودکان و نوجوانان

خانواده‌هایی که دارای اعضای کودک و نوجوان هستند همواره با این چالش روبرو هستند که چه برنامه‌های تلویزیونی نمایش خانگی برای فرزندان آن‌ها مناسب است. در زمانه‌ای که دسترسی به اینترنت برای همه آسان شده است اضطراب فراهم کردن منبع مناسب برای سرگرمی بچه‌ها همواره خانواده‌ها را با چالش‌هایی روبرو کرده است. خوشبختانه باید بگویم بعد از مدت‌ها سریالی جذاب به اسم سریال نارگیل با بهترین بازیگر‌ها و صداپیشگان ایرانی در رعایت اصول و اخلاق خانواده و اسلام و همچنین دارای بعد هیجان و موضوعات مناسب کودک و نوجوان از شهریور ماه ۱۴۰۰ در حال پخش است. این سریال جذاب را از دست ندهید و اگر می‌خواهید درباره آن بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

سریال نارگیل یک مجموعه شبکه نمایش خانگی است که در شهریور امسال (۱۴۰۰) آماده پخش برای کودکان و نوجوانان شد. این سریال محصول دو تهیه‌کننده و دو کارگردان (حمزه صالحی و سید ابراهیم عامریان) است. این سریال بخاطر شرایط پاندمی ویروس کرونا روی پرده نرفت اما در صورت بهبود وضعیت این بیماری احتمالا شاهد پخش آن روی پرده نقره‌ای خوهیم شد!  این سریال جذاب بعد از مدت‌ها برای کودکان و نوجوانان ساخته شده است ژانر فانتزی تخیلی دارد و بازیگران این سریال شامل شبنم قلی خانی، حسین رفیعی، مهدی فقیهی، شهرزاد کمال زاده، بهنوش بختیاری، سام‌نوری، سارا روستاپور، بهراد خرازی، مانی آخشی، ترنم کاظمی، رهام حیدرعلی، تورج نصر و احمد ایران‌دوست و… هستند. شبنم قلی‌خانی در نقش ملکه‌ای است که هاله و برادران و عروسک‌ها برای باطل کردن طلسمش می‌روند.

برای تماشای این سریال دیدنی کلیک کنید: تماشای سریال نارگیل در فیلیمو

شهرزاد کمال‌زاده در نقش پزشک است که ایجاد کننده یکی از داستان‌های هیجان انگیز است. حسین رفیعی درباره این سریال گفت نارگیل شبیه دنیای بچه‌هاست و آن را اثری مثل کلاه قرمزی و مدرسه موش‌ها تشبیه کرد که مثل کارهای چارلی پاپلین منحصر به بازه زمانی خاصی نیستند و هر زمان که ارائه شوند مخاطب خواهند گرفت و به یادماندنی و محبوب خواهند ماند. آشا محرابی از پناه بردن به خیال در سریال نارگیل می‌گوید و آن را سریالی جذاب معرفی می‌کند. حسین رفیعی به عنوان بابک راست‌گو در این سریال نقش‌آفرینی کرد، او در این نقش پسر مهدی فقیه در نقش رهام راست‌گو است و از طرف دیگر پدر بچه‌هایی است که عازم سفر شکستن طلسم شده‌اند. او درگیر چالش‌هایی برای گرفتن ایده و راهکارهایی از پدرش برای شکست طلسم ملکه است که از جذابیت‌های این سریال به حساب می‌رود.

این مجموعه طبعاً سریالی مناسب خانواده است و اگر بزرگترها هم دوست داشته باشند و البته قدرت تخیل بالایی داشته باشند می‌توانند همراه فرزندان خود از این سریال لذت ببرند.  نقش‌های اصلی آن عروسک‌های نارگیل خوان لیوه و لنگه با صداپیشگی هومن حاجی عبدالله، مجید آقا کریمی و محمدرضا علی‌مرادی هستند که روابط جالبی در این سریال دارند. این نقشه‌ها تا به حال محبوبیت زیادی داشتند و قطعاً این محبوبیت ماندگار خواهد ماند. بازیگران کودک این سریال (ترنم کاظمی، مانی آخشی و رهام حیدرعلی) هم فراتر از هر بازیگر کودکی توانستند این نقش‌ها را بازی کنند و شخصیت‌های محبوب کودکان تماشگر این سریال هستند.

موضوع این سریال چیست؟

سریال نارگیل برگرفته از یک افسانه قدیمی است که روایتی تخیلی و جادویی دارد. خلاصه رسمی که خود عوامل سریال ارائه کرده اند به این شرح است: «هاله اشتباه بزرگ انجام می دهد که در پی آن پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شود برای نجات دادن والدینش حال باید به سفری جادویی برود که این سفر با همراهی برادرهایش و سه عروسک به نام‌های لنگه ولیو نارگیل خواهد بود» این سفر هم هیجان انگیز هم جادویی و هم پر از اتفاقات عجیب است.

عوامل ساخت سریال نارگیل

مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر علیازی/ تدوین: حسن ایوبی/ مدیر فیلمبرداری: سید میلاد حسینی/ مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی/ مجری طرح: مریم رحیمی/ برنامه‌ریز: کیمیا محمودیان/ طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مهناز غنی/ طراح چهره‌پردازی: میشا جودت/ صدابردار: بابک اخوان/ عکاس: سارا براتی/ مدیر تدارکات: مجید رنجبر/ جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی/ عروسک‌گردان: پیمان فاطمی/ طراحی و ساخت عروسک: علی اعتصامی‌فر/ جلوه‌های ویژه بصری: اشکان چگنی/ طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق/ آهنگساز: امیر توسلی سریال نارگیل از تارخ ۱۸ شهریور هر پنجشنبه از برنامه فیلیمو پخش می‌شود.

درباره فیلیمو و سریال نارگیل

فیلیمو یک برنامه ایرانی است که دارای سریال‌ها، فیلم‌ها، کارتون‌ها و برنامه‌های بی‌شماری است. این برنامه طی چند سال اخیر خیلی از نیاز و دسترسی به فیلم و سریال مخصوصا برای خانواده‌ها را بهبود بخشیده است. کمتر فیلم یا سریالی است که ممکن است آن را در فیلیمو نتوانید پیدا کنید! این برنامه در چهارچوب قوانین اسلامی و دارای زیرنویس فارسی و یا دوبله فارسی ارائه می شوند. این برنامه تماشای آنلاین فیلم و سریال در هر جایی را در گوشی موبایل، لپ تاپ یا تلویزیون برای شما فراهم کرده است، با خرید اشتراک یک ماهه، سه ماهه یا یک ساله این برنامه با چالش‌های انتخاب فیلم و سریال مناسب خداحافظی کنید. 

سخن آخر

خب به‌طور کامل با عوامل این سریال و موضوع آن آشنا شدید، این سریال برای بچه‌های بالای ۳ سال مناسب است و حتی در صورتی که خیال‌پرداز باشید حتی در زمان بزرگ‌سالی می‌تواند برای شما جذاب باشد! نکته جالب توجه درباره این سریال شاید این باشد که در ۲ قسمت نخست هدف بیشتر آشنایی با شخصیت‌ها است و هنوز جذابیت و ماجراهای هیجان‌انگیز که بیننده را جلب می‌کند آغاز نشده است و باید تا قسمت سوم صبور باشید. اپلیکیشن (برنامه) فیلیمو را می‌توانید از برنامه بازار نصب کنید و با خرید اشتراک آن به تماشای این سریال بپردازید. به شما توصیه می‌کنم سریال نارگیل را از دست ندهید و امیدوارم کودکانتان از این سریال لذت ببرند و این سریال مسیری را برای ساخت هرچه بیشتر این دسته برنامه مناسب کودکان باز کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12834

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.