• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

معرفی سرپرست کاروان بازی‌های آسیایی در نشست آتی هیات اجرایی

  • 07 آبان 1400 - 9:37
معرفی سرپرست کاروان بازی‌های آسیایی در نشست آتی هیات اجرایی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پس از دو هفته وقفه یکشنبه آینده به ریاست سیدرضا صالحی امیری برگزار می شود.

وی با حضور در این نشست گزارش سفر خود به کشور یونان و حضور در بیست و پنجمین اجلاس آنوک ( کمیته های ملی المپیک جهان) را ارائه خواهد کرد. در همین نشست محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی هم گزارشی از این فدراسیون خواهد داشت.

مهمتر از این دو موضوع اما بررسی هایی است که به منظور انتخاب نهایی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۲۲ انجام می شود. این بازی ها طی روزهای ١٩ شهریورماه تا ٣ مهرماه سال آینده به میزبانی چین و در هانگژو برگزار می‌شود.

طبق آنچه کمیته بین المللی المپیک به آن تاکید داشته و در اساسنامه کمیته ملی المپیک هم قید شده است، ۱۸ ماه پیش از هر رویدادی باید سرپرست کاروان اعزامی به آن مشخص شود. با این حال کمیته ملی المپیک در فاصله کمتر از یک سال به این بازی ها، رسیدگی به این مهم را در دستور کار قرار داده است.

از پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی به عنوان گزینه اصلی برای سرپرستی کاروان ایران یاد می شود. وی در بازی های المپیک هم به عنوان معاون کادر سرپرستی در کنار نصرالله سجادی سرپرست کاروان قرار داشت.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9839

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.