• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

معرفی بهترین و جذاب ترین کاراکتر های کالاف دیوتی موبایل

  • 29 خرداد 1401 - 11:33
معرفی بهترین و جذاب ترین کاراکتر های کالاف دیوتی موبایل

کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل

در بازی های موبایلی، یکی از بخش های مهم، حضور شخصیت ها و کاراکترهای مختلف می باشد. سازندگان و طراحان این سری از بازی ها از شخصیت های محبوب کمک می گیرند. هر شخصیت، جذابیت و ویژگی های خاص خود را داراست. در بازی های اکشن، هر کدام از این افراد به شیوه ای خاص مبارزه می کنند. گاها سلاح و تجهیزات آن ها با هم فرق می کند. گیمر در این جا یکی از کاراکتر ها را انتخاب کرده و با ظاهر او وارد بازی می شود. روش های مختلفی برای انتخاب و دریافت یک کاراکتر برای بازیکن وجود دارد. یکی از بازی های بتل رویال و اکشن که موفقیت و محبوبیت زیادی دارد، کالاف دیوتی می باشد. این بازی در نسخه موبایلی همراه با شخصیت هایی خاص و محبوب طراحی شده است. در ادامه، تعدادی از کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل همراه با خصایص آن ها معرفی می شود.

کالاف دیوتی موبایل

اگر از فردی ماهر در زمینه انواع بازی موبایلی و محبوب ترین آن بپرسید، نام کالاف دیوتی را می شنوید. کالاف دیوتی موبایلی در بین محبوب ترین بازی ها قرار گرفته است. اکتویژن طراح آن بوده و کاراکترهای جذاب و ماندگاری را برای آن انتخاب نموده است. در کنار این کار، گرافیکی عالی و زیبا برای آن در نظر گرفته اند. این گرافیک زیبا، صحنه هایی نزدیک به واقعیت را به تصویر کشیده است. علاوه بر همه این موارد، از گیم پلی های حرفه ای برخوردار می باشد. در ابتدا برای کامپیوتر طراحی شده بود. استقبال بی نظیر از آن سبب طراحی نسخه موبایلی آن شد. بازیکن ها در سراسر جهان ساعت های طولانی را در درون این بازی سپری می کنند. آیا شما بهترین کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل را می شناسید؟؟ شناخت بیشتر آن ها سبب برقراری ارتباط موثر با این شخصیت ها می شود:

  1. Ghost، گوست (سایمون رایلی)
  2. Thomas Merrick، کاپیتان توماس ای. مریک
  3. Russel Adler، راسل آدلر
  4. Alex Mason، الکس میسون
  5. David Mason، دیوید میسون
  6. Soap، جان مک تاویش
  7. Bravo Six، کاپیتان جان پرایس

۱.      Ghost، گوست (سایمون رایلی)

سایمون رایلی فردی محبوب بوده که با نام مستعار گوست ( Ghost ) شناخته می شود. گوست یکی از معروف ترین و بهترین کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل است. شخصیتی توانمند  و شناخته شده که با جذابیت های ظاهری و عملکردی خود خیل عظیمی از طرفداران را دارد. این شخصیت انگلیسی تبار در دوران کودکی سختی های زیادی را متحمل شده است. در جوانی و پس از واقعه تاریخی ۱۱ سپتامبر به عنوان سرباز به ارتش پیوست. عملکرد خاص و حرفه ای او سبب صعود به درجات بالاتر شد. از سرباز عادی شروع کرده و به نیروی هوایی وارد شد. تا جایی پیش روی کرد که به عنوان فرمانده عملیاتی بریتانیا وارد کار شد.

 ستوان بریتانیایی، سایمون، کاراکتری تک تیرانداز می باشد. تخصص و مهارت او در کار با اسنایپرهای کالاف دیوتی می باشد. سلاح های اسنایپر تجهیزاتی محبوب بوده که یکی از دلایل انتخاب این شخصیت توسط گیمرها می باشد. قبل از کالاف دیوتی موبایل، در سری مدرن وارفر و سایر سری های آن حضور داشت. او یک جمله معروف و خاص دارد که با آن خود را به مخاطبان می شناساند. Lets do this عبارتی است که تکیه کلام او محسوب می شود.

۲.      Thomas Merrick، کاپیتان توماس مریک

توماس مریک یکی دیگر از کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل می باشد. این شخصیت در ابتدا به عنوان نقش فرعی در سری کالاف دیوتی Ghosts حضور داشت. نقش او هدایت نیروها و راهنمایی آن ها بود. خوشبختانه با هدایت های اندیشمندانه و صحیح خود توانست به جنگ پایان ببخشد. شاید شهرت او به اندازه سایر موارد نباشد، اما باز هم طرفداران خاص خود را داراست. توماس یکی از نیروهای نیروی دریایی ایالت متحده، قبل از حملات فدراسیون بود. فرمانده عملیاتی او در منطقه لاس وگاس کشته شد. در این زمان او فرصت جایگزینی و فرماندهی پیدا نمود. رهبری عملیاتی گروه را بر عهده گرفت. این عضو یگان ویژه کشور آمریکا، عملیات های موفق زیادی را در کارنامه خود دارد. این کارنامه درخشان و محبوبیت خاص او در بین افراد، سبب جلب توجه اکتویژن شد. در این راستا او را به کالاف دیوتی موبایل آورد.

۳.      Russel Adler، راسل آدلر

راسل آدلر یکی دیگر از کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل است. شخصیتی که در کار خود بسیار حرفه ای می باشد. هوش نظامی بالایی داشته و یکی از بهترین جاسوس ها است. دانش علمی و عملی در زمینه تاکتیک های نظامی و مخفی دارد. در بین گیمر ها فردی شناخته شده همراه با دامنه طرفداران زیاد می باشد. این کاراکتر در دنیای واقعی نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. متولد کشور آمریکاست. در سن ۲۹ سالگی وارد آژانس اطلاعات مرکزی شد. تلاش های بی وقفه در عملیات های مختلف، در کنار تاکتیک های حرفه ای، او را ممتاز کرد. این امتیازات سبب اعطای درجه افسر ویژه به او در سازمان CIA شد. در سن سی سالگی به ویتنام رفت و فعالیت های شوروی را مورد بررسی قرار داد. اما بعد از این ماموریت دیگر ناپدید شد. بعد از این موارد، در  سازمان سیا عملیات هایی را به صورت مخفی به انجام می رساند. او به زبان های آلمانی و روسی تسلط کاملی دارد. اطلاعات او در مورد راهکارهای جنگی و نظامی عمیقا بالاست. شخصیتی مورد اعتماد برای سازمان سیا بوده که  همواره برای انجام ماموریت های مختلف گزینش می شد. دوست داشتنی و محبوب گیمر هاست.

.      Alex Mason، الکس میسون

یکی از کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل، در فداکاری و جان فشانی برای کشورش شناخته شده است. کاراکتری محبوب به نام الکس میسون که تفنگدار سازمان سیا بود. این فرد از نیروهای بازنشسته نیروی دریایی این سازمان می باشد. در راه وطن جان فشانی های زیادی انجام داده است. برای حفظ و حراست از میهن تا پای جان پیش می رفت. این کاراکتر را در کالاف دیوتی بلک آپس و بلک آپس ۲ نیز می بینیم. در بلک آپس شخصیت اصلی بوده ولی در بلک آپس ۲ در نقش دوم ظاهر شده است. در واقع، اول در این مجموعه ها حضور داشت. سپس اکتویژن تصمیم گرفت از این فرد محبوب در نسخه موبایلی نیز بهره ببرد. این مامور بازنشسته در مخفی شدن و عملیات های جاسوسی نیز تبحر خاصی دارد. ضمن این که عملیات نفوذ را نیز بسیار عالی به انجام می رساند. فردی جالب، جذاب و تاکتیکی است.

۵.      David Mason، دیوید میسون

الکس میسون را می شناسید؟؟؟ یکی از شخصیت های محبوب در بازی اکشن کالاف دیوتی بود. پسر او دیوید میسون نیز از جذاب ترین و حرفه ای ترین ها در این بازی می باشد. شخصی بسیار محبوب و کاربلد که جزو کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل به حساب می آید. به دیوید میسون لقب سکشن ( section ) نیز داده اند. این کاراکتر فرزند الکس میسون معروف، همان نماینده سازمان سیا می باشد. شجاعت و فداکاری را در فرزند خود نهادینه کرده است. بزرگ شدن دیوید تحت تربیت پدری چون او، خصلت شجاعت، فداکاری و مبارزی حرفه ای به او بخشیده است. البته کمی خشن و بسیار متعهد نیز می باشد.

 ابتدا یک افسر ساده در نیروی دریایی ایالت متحده امریکا بود. اما عملکرد خاص و منحصر به فردش او را به نیرویی نخبه مبدل کرد. به همین دلیل در Seal Team Six   که یک تیم نخبه است وارد شد و شروع به کار کرد. ابتدا ستوان و سپس فرمانده نیروی دریایی ارتش شد.

 این شخصیت نخبه استراتژیکی محسوب شده و در عملیات های گوناگون با ذکاوت خود پیش رفته است. فردی باهوش بوده که از موقعیت های گوناگون به بهترین نحو بهره برده است. عملکرد عالی و رهبری شجاعانه، او را به یک نیروی اصلی در ارتش ایالت متحده مبدل کرده است. حضور او در مجموعه بازی های کالاف دیوتی انتخابی مناسب بوده است.

.      Soap، جان مک تاویش

جان مک تاویش را می شناسید؟؟ یکی از کاراکترهای محبوب و معروف در بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد. فردی که یک کاتولیکی اصیل بوده و محل تولد او کشور روم می باشد. این کاراکتر با کاپیتان پرایس روابط نزدیکی داشته است.پاین ارتباط دوستانه به صورت پایدار بین آن ها حفظ شد. مک تاویش دو تخصص اصلی و مهم دارد که شامل تخریب و تیراندازی می باشد. او در عملیات های مختلف با کمک این دو مهارت خوش می درخشد. این کاراکتر به سبب استایل خود و مهارت هایش طرفداران زیادی دارد. لهجه خاص و اسکاتلندی او باعث تمایز آسان و جذابیت بی نظیرش شده است. کاراکتری جذاب است که عملیات های تخریب را فوق العاده به انجام می رساند. اکتویژن در ابتدا از آن در کالاف دیوتی مدرن وارفر استفاده کرد. سپس در نسخه مدرن وارفر ۳  نقش اصلی فرماندهی ارتش زمینی را به او داد. در این جا جزو شخصیت های اصلی و مهم بازی بود. به دلیل استقبال زیاد گیمرها، از او در نسخه موبایلی این بازی نیز استفاده نمودند.

۷.      Bravo Six، کاپیتان جان پرایس

کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل، همگی جذاب و حرفه ای هستند. اما در این میان کاپیتان جان پرایس کاراکتر منحصر به فردتری است. یک بریتانیایی که ابتدا به عنوان ستوان در عملیات ها وارد شد. سپس با بروز عملکرد او و رهبری تیم در اوکراین، توانست به درجه کاپیتانی نائل شود. مگر می شود گیمر بود و کاپیتان جان پرایس را نشناخت. این شخصیت در بین بازیکن ها از طرفداری ویژه ای برخوردار است. لقب این کاراکتر Bravo six می باشد. این لقب در واقع رمز تیم عملیاتی است که پرایس عهده دار رهبری و کاپیتانی آن بود. در این تیم، مک تاویش نیز حضور داشت. پرایس نسبت به دشمنان بسیار خشن و بی رحم بوده و در عین حال دلسوزترین کاراکتر نیز می باشد.  با افراد هم تیمی خود بسیار گرم و صمیمی برخورد می کرد. مهارت او در تیراندازی بسیار بالاست. تک تیراندازی حرفه ای بوده که در مدرن وارفر، آخرین شخصیت زنده بازی می باشد. بنابراین تا پایان آن پیش رفته است. این شخصیت اصلی در مجموعه کالاف دیوتی مدرن وارفر، توسط اکتویژن به نسخه موبایلی کالاف دیوتی افزوده شده است.

انتخاب کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل

حالا دیگر بهترین و محبوب ترین کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل را می شناسید. کدام یک از این کاراکترها برای شما محبوب تر است؟؟ دوست دارید کدام یک را به عنوان شخصیت خود در بازی برگزینید؟؟ اصلا آیا می دانید کاراکتر گیری در این مجموعه از بازی ها به چه شکلی است؟؟؟ چندین روش مختلف برای این کار وجود دارد. بیایید با آن ها آشنا شویم و شخصیت خفن و مورد علاقه خود را بیرون بکشیم.

  1. اگر قصد داشتن شخصیت دلخواه خود را دارید، خرید سی پی کالاف بهترین راه است. در صورت خرید سی پی در فروشگاه جمینجا به تمامی شخصیت ها دسترسی پیدا می کنید. هر گزینه ای که بخواهید را می توانید داشته باشید. تنها روشی است که در آن شما به سادگی شخصیت دلخواه را انتخاب می کنید.
  2. تماشای ویدیوهای تبلیغاتی در بازی می تواند برای شما اسکین و شخصیت جدیدی به همراه داشته باشد. این تماشا سبب دریافت سکه از بازی شده و با آن می توانید این گزینه ها را دریافت کنید.
  3. در صورت آنلاین بودن به مدت ۲۴ روز، شخصیتی جذاب و جدید را رایگان می گیرید. این جا به طور تصادفی یک گزینه انتخاب شده و در اختیار شما قرار می گیرد. در گزینش شخص خاصی نمی توانید نقش داشته باشید.
  4. لینک اکانت شما به فیسبوک، سبب اعمال یک کاراکتر به اکانت شما می شود. البته انتخاب شخصیت دلخواه دست شما نیست. در این جا نیز به طور تصادفی صورت می گیرد.
  5. رنک مچ بازی خاصی می باشد. اگر شما در این قسمت بتوانید به امتیاز ۴۰۰۰ برسید یک کاراکتر ویژه هدیه می گیرید. در این جا نیز انتخاب تصادفی صورت می گیرد.

جمع بندی

در این مطلب، چندین کاراکتر کالاف دیوتی موبایل معرفی شد. شخصیت هایی محبوب که هر کدام طرفداران خاصی را دارند. این افراد در دنیای واقعی نیز جذاب و حرفه ای بوده اند. به دلیل محبوبیت زیاد، در این بازی نیز حضور پیدا کرده اند. هر کدام از این کاراکترها ویژگی های به خصوصی را دارا هستند. با روش های کاراکتر گیری نیز آشنا شدیم. برخی روش ها به طور رندوم و تصادفی کاراکتر را به گیمر می دهند. حال آن که برای انتخاب یک شخصیت خاص نیز روش های به خصوصی وجود دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.