• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

مصاف سخت و جذاب قاسمپور با کاکس آمریکایی در نروژ

  • 03 مهر 1400 - 7:47
مصاف سخت و جذاب قاسمپور با کاکس آمریکایی در نروژ

به گزارش مهر، چندی پیش پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم، جی‌دن کاکس دارنده ۲ طلای جهان و یک برنز المپیک توانست با کسب دو پیروزی برابر کالین مور مسافر رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ شود.

بدین ترتیب کامران قاسمپور آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان باید در رقابت‌های جهانی باید منتظر رویارویی احتمالی با این حریف توانمند باشد. البته قاسمپور هم حریف دست و پا بسته و بی انگیزه‌ای نیست و باوجود تکنیک فوق‌العاده و جسارت مثال‌زدنی‌اش سال‌ها پشت نام بزرگی همچون حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم ماند و تغییر وزن نداد. اما سرانجام با رفتن به وزن جدید در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خوش درخشید و با کسب دوبنده وزن ۹۲ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی قرار گرفت.

با این حساب مطمئناً رویارویی احتمالی قاسمپور و کاکس آمریکایی در نروژ یکی از هیجان انگیزترین مبارزات این مسابقات خواهد بود که اهالی کشتی بی صبرانه در انتظار آن هستند.

مصاف سخت و جذاب قاسمپور با کاکس آمریکایی در نروژ

در همین راستا کامران قاسمپور در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد در مورد احتمال مصاف با جی‌دن کاکس در نروژ گفت: در حال حاضر در اردو هستیم و تمرینات را برای مسابقات جهانی پیگیری می‌کنیم. وزنم برای ۹۲ سبک است، اما خیلی توجهی به این موضوع نمی‌کنم و تلاش می‌کنم کشتی خودم را بگیرم. حریفانم در وزن ۹۲ کیلو را زیاد نمی‌شناسم. البته در مسابقات آسیایی با خیلی از رقبای این قاره کشتی گرفتم، اما سابقه رویارویی با کاکس آمریکایی در سطح جهانی را ندارم. به هر حال هیچ کشتی‌گیری را نمی‌توان دست کم گرفت به خصوص حریفی که او را نمی‌شناسی. چون یک اشتباه کوچک می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد. البته من به نام و عنوان حریفانم فکر نمی‌کنم و بدون ترس در مسابقات جهانی، فقط و فقط به کشتی گرفتن خودم و رسیدن به پیروزی و مدال تمرکز می‌کنم.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهر به میزبانی شهر اسلو پایتخت نروژ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6757

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.