• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مشکل قایقرانان خراسان شمالی حل شد/ آغاز تمرینات در سد شیرین دره

  • 02 مهر 1400 - 13:53
مشکل قایقرانان خراسان شمالی حل شد/ آغاز تمرینات در سد شیرین دره

مهر؛ گروه استان‌ها: قایقرانان خراسان شمالی که بناست طی روزهای آتی در مسابقات کشوری حضور یابند، به دلیل عدم همکاری مسئولان استان، تمرینات خود را در استخر کودکان برگزار می‌کردند و این در حالی بود که خراسان شمالی دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای تمرینات این ورزشکاران است.

مهر برای حل مشکلات این ورزشکاران، پیگیری‌های لازم را آغاز کرد و طی گزارشی با عنوان «تمرین تیم قایقرانی خراسان شمالی در استخر کودکان» به تشریح ماجرا پرداخت.

پس از انتشار این گزارش بخش‌های مختلف خبری رسانه ملی نیز به این مسئله پرداختند.

اما پس از پیگیری‌های ویژه مهر، بالاخره این مشکل حل شد و بناست از صبح فردا تمرینات تیم قایقرانی خراسان شمالی در سد شیرین دره آغاز شود. این مسئله را هادی راضیان، رئیس هیأت قایقرانی خراسان شمالی در گفتگو با مهر عنوان کرد و اظهار داشت: پس از پیگیری‌های متعدد مشکل این تیم حل شد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات مختلف با مسئولان شرکت آب منطقه‌ای، بنا شد از شنبه تمرینات در سد شیرین دره برگزار شود.

راضیان بیان داشت: قایقرانان خراسان شمالی دارای ظرفیت بسیار بالایی برای کسب رتبه ملی هستند و امیدواریم با افزایش امکانات، جایگاه این رشته بهبود یابد.

رئیس هیأت قایقرانی خراسان شمالی در انتها گفت: ورزشکاران استان حداکثر تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا خراسان شمالی را در سطح کشور سرافراز کنند.

سید محمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با مهر اظهار کرد: پس از اطلاع از مشکلات هیأت قایقرانی خراسان شمالی مبنی بر تمرین در استخر، به صورت فوری پیگیری‌های لازم را صورت دادیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیگیری‌های متعدد از مدیران استانی، مشکل ورزشکاران این رشته حل شد.

وی افزود: بناست در اسرع وقت ورزشکاران با حضور در سد شیرین دره به تمرینات خود ادامه دهند.

پاکمهر در انتها گفت: به کار گیری تمام ظرفیت‌ها و همدلی عامل رشد و توسعه استان خواهد بود لذا نباید با سخت گیری در برخی موارد ظرفیت‌های بسیار مناسب را از بین برد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.