• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مشکلات دختر سنگین وزن کشتی ایران برای قهرمانی آسیا

  • 05 اردیبهشت 1401 - 0:49
مشکلات دختر سنگین وزن کشتی ایران برای قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران اواخر اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد و اولین مرحله اردوی خود را هم پشت سر گذاشته است. قرار است تا زمان اعزام دو مرحله اردوی دیگر برگزار شود.  

هانیه عاشوری ملی‌پوش سنگین وزن آلیش ایران در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت اردوهای ملی اشاره و بیان کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. آقای دبیر هم به اردو آمد و در مورد مسابقات صحبت کرد. یکسری قول و قرارها هم با ما گذاشت که امیدوارم به آنها عمل کند.

او در مورد شرایط خود پیش از قهرمانی آسیا گفت: از شرایط خودم راضی هستم و تا زمان مسابقات هم آماده‌تر می‌شوم. در مدتی که اردوی ملی نداشتیم تنها تمرین می‌کردم چون حریف تمرینی در استان و حتی اردوی ملی ندارم.

عاشوری در این مورد افزود: وزنم ۱۳۰ کیلوگرم است اما حریف تمرینی من در اردوی تیم ملی ۷۶ کیلوگرم وزن دارد و باید جوری تمرین کنم که به او فشار وارد نشود. این خیلی روی کارم تاثیر گذاشته است چون نمی‌توانم به خوبی تمرین و فن‌هایم را اجرا کنم.

ملی‌پوش سنگین وزن ایران در مورد کسب مدال نقره در مسابقات قرقیزستان گفت: نایب قهرمانی در قرقیزستان به خاطر قدرت یا تمریناتم نبود بلکه به دلیل ناداوری‌ها به طلا نرسیدم. با آقای دبیر هم صحبت کردم که اگر می‌شود یک داور همراه ما به قهرمانی آسیا بفرستند تا اگر ناداوری کردند هوایمان را داشته باشد اما گفت تاثیری ندارد.

عاشوری در پایان گفت: درخواست دارم به کشتی زنان بیشتر رسیدگی کنند تا دختران ناامید نشوند. فدراسیون رسیدگی می‌کند اما این حمایت باید بیشتر باشد و در زمینه‌هایی مثل کار و دانشگاه هم دختران را حمایت کنند. ما باید تا الان سر کار می‌رفتیم اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. البته آقای دبیر گفت کار پیدا کنید و اگر نامه‌ای لازم بود به شما می‌دهم. از طرفی دیگر درخواست دادیم به ما حقوق بدهند اما گفتند پول نداریم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20568

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.