• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

مشخص شدن شاخص‌های انتخاب مربی ملی کاراته/ تصمیم با طباطبایی است

  • 14 شهریور 1400 - 15:02
مشخص شدن شاخص‌های انتخاب مربی ملی کاراته/ تصمیم با طباطبایی است

علیرضا احسانی با بیان مطلب فوق به مهر افزود: بعد از بازگشت تیم ملی کاراته از بازی‌های المپیک با حضور سرمربیان دو تیم عملکردها به دقت مورد بررسی قرار گرفت و نقدها و پیشنهادانی مطرح شد و در نهایت در مواردی که لازم بود اخذ تصمیم شد و از سوی فدراسیون در اختیار عموم قرار گرفت که فکر می‌کنم منطقی هم بود.

وی در مورد آغاز اردوی تیم ملی بانوان و انتخاب کادر فنی این تیم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که در جلسات متعدد شاخص‌های حضور در کادر فنی تیم ملی چه به عنوان مربی و چه به عنوان سرمربی و تعریف شده و بر اساس همین شاخص‌ها نیز هر کدام از اعضا دو تا سه نفر را به رئیس فدراسیون معرفی کرده‌اند و در نهایت پس از جلسه‌ای که به صورت آنلاین انجام شد با تائید ایشان سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شد.

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته ادامه داد: همه اعضای این کمیته سال‌ها عمر خود را صرف اعتلای کاراته ایران کرده‌اند و بدون شک هدفی چون موفقیت این رشته ندارند و در همان جلسه بررسی عملکردها نیز نظرات راهبردی و خوبی ارائه شده که مطمئن هستم با تداوم روند فعلی و استفاده بهینه از پتانسیل بالای موجود می‌توان همچنان در جهان درخشید.

احسانی به دیگر فعالیت‌های کمیته فنی هم اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا به سازمان تیم‌های ملی سروشکلی کاربردی بدهیم. به همین دلیل ابتدا آئین نامه آن تدوین شده و پس از بررسی و رفع نقاط ضعف و مشکلات احتمالی برای اخذ مصوبه نهایی به هیأت رئیسه ارجاع خواهد شد تا با طی مراحل قانونی اجرایی شود.

پیشکسوت کاراته ایران در خصوص انتخاب مدیرفنی در بخش بانوان گفت: نحوه اداره فنی تیم ملی در بخش بانوان یکی از مباحث مطرح شده در جلسه کمیته فنی بود، اینکه همانند قبل کادر فنی با حضور سرمربی و دیگر مربیان انتخاب شود و یا یک مدیرفنی انتخاب کنیم و مربیان با برنامه او پیش بروند. همه این موارد مطرح و برای انتخاب یک مدیرفنی به جمعبندی رسیدیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.