• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

مسیر هموار رضوانی برای سومین دوره ریاست در شنا

  • 18 دی 1400 - 11:44
مسیر هموار رضوانی برای سومین دوره ریاست در شنا

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو روز دوشنبه ۲۰ دی ماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد. محسن رضوانی، کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو که از سال ۹۲ سکان فدراسیون را در دست دارد همراه با محمد بابایی، مدیر کل سابق استان گیلان و قم و نیز حامد رضا خوانی طالقانی از قهرمانان اسبق شنا در انتخابات رقابت خواهند داشت.

رضاخوانی در دوره پیشین انتخابات نیز رقیب رضوانی بود که فقط یک رأی کسب کرد. بابایی نیز اواخر سال ۹۹ در انتخابات نجات غریق حضور داشت اما تنها ۳ رأی کسب کرد و در نهایت مهدی حیدری با ۲۷ رأی به عنوان رئیس انتخاب شد.

انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو روز دوشنبه برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد محسن رضوانی بار دیگر به عنوان رئیس انتخاب و برای سومین دوره به کار خود در یکی از فدراسیون‌های مهم و پایه به کار خود ادامه خواهد داد.

کسب مدال برنز واترپلو در بازی‌های آسیایی پس از ۴۴ سال از مهم‌ترین دستاوردهای رضوانی است و نیز برنامه‌های خوبی در شنا داشته است که پیگیری و تداوم برنامه‌ها در صورت حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌تواند شنا را به رشته مدال آور در بازی‌های آسیایی تبدیل کند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=14211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.