• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کوراش در بجنورد برگزار شد

  • 06 خرداد 1402 - 19:01
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کوراش در بجنورد برگزار شد

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین شنبه در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
دبیر انجمن کوراش تصریح کرد: در پایان انتخابی درون اردویی در بخش بانوان در وزن ۵۲ کیلوگرم «لیلا سیاوشی» از همدان و «عسل کلامی» از سمنان، در وزن ۷۰ کیلوگرم، «دنیا آقایی» از سمنان، «طاهره آذرپیوند» از کهکیلویه و بویراحمد و «ریحانه گیلانی» از تهران و در وزن ۸۷ کیلوگرم «زهرا باقری» از لرستان، «ملیکا امیدوند» از تهران و «سمانه خجسته» از مازندران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی در ادامه افزود: در بخش آقایان در ۶۶ وزن کیلوگرم «قاسم نوری زاده» از لرستان، «مجید وحیدبریمانلو» از خراسان شمالی، در وزن ۸۱ کیلوگرم «محمد محمدی بریمانلو» و «رامین احمدزاده» از خراسان شمالی و در وزن ۹۰ کیلوگرم «صادق آذرنگ» از خراسان شمالی، «مسعود قوی بازو» از خراسان رضوی و «محمد سعیدی مدنی» از تهران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
خسرویار با اشاره به آغاز اردوی تیم‌های ملی از امروز در بجنورد خاطر نشان کرد: معرفی نفرات برگزیده به ستاد مسابقات آسیایی انجام خواهد شد و فردا ستاد نادو جهت تست دوپینگ در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.