• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان برگزار می‌شود

  • 13 دی 1400 - 11:47
مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان در بخش کیوروگی دانشجویان دختر و پسر به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در مسابقات تکواندو سی و یکمین دوره بازی‌های تابستانی دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تکواندو، برگزار می‌شود.

مسابقات دختران در بخش کیوروگی ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۸ دی ماه در اوزان ۴۶-، ۴۶+ تا ۴۹، ۴۹+ تا ۵۳، ۵۳+ تا ۵۷، ۵۷+ تا ۶۲، ۶۲+ تا ۶۷، ۶۷+ تا ۷۳ و ۷۳+ کیلوگرم برگزار می‌شود.

مسابقات پسران در بخش کیوروگی ساعت ۸ صبح روز یک شنبه ۲۶ دی ماه در اوزان ۵۴- ،۵۴+ تا ۵۸، ۵۸+ تا ۶۳، ۶۳+ تا ۶۸، ۶۸+ تا ۷۴، ۷۴+ تا ۸۰، ۸۰+ تا ۸۷ و ۸۷+ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

زمان پذیرش و وزن کشی مسابقات پسران روز شنبه ۲۵ دی و پذیرش و وزن کشی دختران روز دوشنبه ۲۷ دی ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در محل خانه تکواندو انجام خواهد شد.

مسابقات با هوگوی الکترونیکی برگزار می‌شود و دانشجویان ملی پوش بدون شرکت در مسابقه انتخابی به اردوی اول راه یافته و مبارزه خواهند کرد.

همچنین برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی (FISU) متولدین ۱ ژانویه ۱۹۹۶ (۱۱/۱۰/۱۳۷۴) به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.

داشتن معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه کارت دانشجویی معتبر، ارائه بیمه ورزشی سال جاری (تاریخ صدور بیمه حداقل ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات باشد)، ارائه کارت الکترونیکی واکسن برای کلیه ورزشکاران الزامی می‌باشد و مبنای پذیرش در مسابقات ارائه کارت ملی می‌باشد که به هنگام حضور در تاتامی به عنوان کارت مسابقه کنترل خواهد شد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ لغایت ۱۶ تیرماه سال آینده در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.