• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مسئولان همدان قصد حمایت ندارند؟

  • 28 بهمن 1401 - 12:53
مسئولان همدان قصد حمایت ندارند؟

حمیدرضا عابری‌منصور در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام اینکه تاکنون قراردادی برای فعالیت وی به عنوان مدیرعامل در باشگاه از مسئولان امضاء نشده است، اظهار کرد: با این وجود در طی مدت کوتاهی که وارد شده‌ایم سعی کردیم هزینه‌های حیاتی تیم همانند رفت و آمدهای باشگاه برای مسابقات لیگ دسته دوم را تأمین کنیم.
وی با اشاره به اینکه هنوز معارفه‌ای رسمی برای “حمیدرضا عابری‌منصور ” به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان برگزار نشده است، افزود: طی این چند روز چه مصیبت‌هایی در پی آماده‌سازی زمین بازی و تمرین متحمل شدیم و در رابطه با مشکل حقوقی دفتر باشگاه چندین بار به صورت کتبی به مسئولان ورزش این موضوع را اعلام کردیم اما برای من جالب است که برخلاف صحبت‌های مطرح شده آقایان، تاکنون حمایتی از باشگاه یا من به عنوان سرمایه‌گذار صورت نگرفته است؛ باشگاه در مسائل جزئی مانند تأمین زمین مشکل دارد!
عابری‌منصور تصریح کرد: یک سرمایه‌گذار پس از ورود به یک باشگاه به دنبال کسب منفعت و سود مالی خودش است و من در طی دوره کوتاه چند ماهه قبلی و مدت کوتاه اخیر که در پاس بوده‌ام افزون بر هفت میلیارد هزینه کرده‌ام در صورتیکه می‌توانستم امتیاز چندین تیم لیگ دسته سومی یا امتیاز لیگ دویی با این مبلغ بخرم.
وی ادامه داد: می‌توانستم از این موضوع درآمدزایی و سود مالی داشته باشم اما حتی به فکر این هستم که با حمایت مالی از باشگاه‌ها و آکادمی فوتبال همدان به رشد استعدادها کمک کنم اما اتفاقاتی که در حال رخ دادن است مرا دلسرد کرده است و منتظر اقدام مسئولان ارشد و مسئولان ورزش هستم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان تصریح کرد: چرا یک بار برای همیشه این موضوعات کلیشه‌ای فوتبال در استان ما حل نمی‌شود؟ من به عنوان یک سرمایه‌گذار نه درآمدی از باشگاه داشته‌ام نه امتیاز خاصی عایدم شده و تنها برای باشگاه هزینه کرده‌ام اما مسئولان فقط شفاهی می‌گویند که ما از پاس حمایت می‌کنیم!
عابری‌منصور تاکید کرد: اگر قرار است هیچ توجهی به سرمایه‌گذار باشگاه نشود و من را در میان این همه مشکل و معضل در یک باشگاه خصولتی (خصوصی و دولتی) تنها بگذارند و این مشکلات ادامه دار باشد من دیگر تمایلی به ادامه کار نخواهم داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار دارم مسئولان ارشد و مسئولان ورزش استان از من به عنوان مدیرعامل باشگاه حمایتی واقعی و عیان داشته باشند تا بتوانم از تمام توان خود برای باشگاه پاس و خوشحالی هواداران استفاده کنم.
به گزارش ایسنا، باشگاه پاس پس از پیروزی اخیر خود در همدان با ۲۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گروه” الف” قرار گرفته است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.