• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مرحوم «علی لندی» نشان داد که روحیه ایثار و فداکاری تداوم دارد

  • 03 مهر 1400 - 19:40
مرحوم «علی لندی» نشان داد که روحیه ایثار و فداکاری تداوم دارد

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت ایثارگرانه «علی لندی» را تسلیت گفت.

در متن پیام حجت‌الاسلام خطیب آمده است: درگذشت ایثارگرانه آقای علی لندی و عروج دلاورانه این نوجوان قهرمان را به مردم شریف خوزستان و شهرستان ایذه، به‌ویژه والدین محترم و خانواده داغدار و گرانقدرش تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند متعال برای روح آن مرحوم، هم‌نشینی با شهدای نوجوان فهمیده و محمدی‌ و شهدای کربلا و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

وی همچنین در این پیام تأکید کرده است: مرحوم علی لندی نشان داد که روحیه ایثار و فداکاری در ایران اسلامی همواره تداوم دارد. این قهرمان در جامعه‌ای که ایثارگری الگوی آن است؛ پرورش یافته و جانفشانی او نشان داد که هنوز نوجوانان این مرز و بوم با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس و ایثارگران عزیز، حاضرند جان خویش را در طبق اخلاص قرار دهند و ایثارگری و فداکاری همیشه زنده است.

به گزارش مهر، علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای ۲ هفته پیش برای نجات جان ۲ تن از همسایگان که گرفتار آتش‌سوزی شدیدی شده بودند، وارد عمل شد و جان هر دو را نجات داد، اما خودش دچار سوختگی شدیدی شده بود که در نهایت، روز گذشته( جمعه، دوم مهر) پس از گذراندن دوره مداوا، در شهزهای اهواز و اصفهان، دار فانی را وداع گفت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6823

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.