• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

مربی پرسپولیس: با سه‌گانه یک فصل باشکوه را برای سرخپوشان رقم زدیم

  • 13 خرداد 1402 - 13:53
مربی پرسپولیس: با سه‌گانه یک فصل باشکوه را برای سرخپوشان رقم زدیم

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اسپانیایی europasur، پپه لوسادا، اهل کادیس، که مربی بدنساز رئال بالومپدیکا لیننسه بوده است، یک فصل رویایی را به عنوان مربی پرسپولیس تجربه کرد. او عضوی از کادر مربیگری پرسپولیس تهران است که با این تیم قهرمان لیگ، جام حذفی و سوپرجام ایران شد و همین برای او برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده کافی است.
لوسادا چند سال پیش در نساجی مازندران با هدایت جواد نکونام، بازیکن سابق اوساسونا، و در کنار مجید جلالی خود را در فوتبال ایران تثبیت کرد.
پرسپولیس در ابتدا با پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی قائمشهر عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس ایران را از آن خود کرد. سرخپوشان با ۶۶ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، سپاهان اصفهان با ۶۵ امتیاز در رده دوم و استقلال با ۶۲ امتیاز سوم شدند.
پرسپولیس در ادامه با برتری دو بر یک برابر استقلال در داربی پرتنش تهران دومین عنوان قهرمانی این فصل خود را نیز به دست آورد و قهرمان جام حذفی ایران شد. لوسادا در بازگشت به اسپانیا تاکید کرد که سه‌گانه یک فصل باشکوه را برای سرخپوشان رقم زد.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: زمانی که سال گذشته با پرسپولیس قرارداد بستم، می‌دانستم که با چالشی سخت روبه‌روایم که آن قهرمانی مجدد در لیگ است چون در فصل قبل دوم شده بودم اما حقیقت این است که خیلی جلوتر رفتیم و از این بابت خوشحالم.
پرسپولیس با قهرمانی در لیگ و جام حذفی، به صورت خودکار به قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران نیز رسید و توانست سومین جام خود را نیز در این فصل به دست بیاورد. این برای دومین بار است که پرسپولیس موفق به ثبت این موفقیت در فوتبال ایران می‌شود و هر سه جام داخلی را در یک فصل به دست می‌آورد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42841

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.