• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مدیرعامل ملاثانی فقط وعده می‌دهد / بازیکنی داریم که فقط یک درصد قراردادش را گرفته است!

  • 22 دی 1401 - 12:53
مدیرعامل ملاثانی فقط وعده می‌دهد / بازیکنی داریم که فقط یک درصد قراردادش را گرفته است!

مهدی داغر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تصمیم خود و چند بازیکن دیگر برای جدایی از این تیم به دلیل عدم تعهد باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم، اظهار کرد: از ابتدای فصل به وعده‌های مختلفی که به ما دادند دل خوش کردیم و یک نیم‌فصل گذشت اما از مدیران باشگاه چیزی ندیدیم و متأسفانه وعده‌هایشان پوچ بود. به هر حال ما بازیکنان هم تا حدی می‌توانیم صبر کنیم و تا اینجای کار غیرت و مردانگی را نشان دادیم.
وی ادامه داد: بازیکنانمان واقعاً به خاطر احترام به کادر فنی قبلی و اعتمادی که به هم داشتیم یک نیم‌فصل بازی کردند. دائماً به ما می‌گفتند در پایان نیم‌فصل، ۵۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود اما متأسفانه همه حرف‌ها دروغ بود و باور کنید دیگر خسته شده‌ایم و تصمیم خیلی از بچه‌های تیم این است که دیگر در استقلال ملاثانی نمانیم و جدا شویم زیرا تنها درآمد و شغل ما بازیکنان همین فوتبال است اما متأسفانه در این چند وقت مدیرعامل وعده‌های پوچ به ما می‌داد و حالا نیز با این شرایط مجبور نیستیم بمانیم و بیش از این تحمل کنیم.
داغر خاطرنشان کرد: ما پیش از این با مدیرعامل باشگاه صحبت داشتیم و اذعان داشت که پول بازیکنان پرداخت می‌شود اما به نظر من اینکه چه زمانی خواهد بود، خدا می‌داند و همه‌اش وعده است. حتی پیش از بازی با آرمان‌گهر در جام حذفی با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتیم که او گفت اگر دوست دارید برای بازی بروید اگر هم می‌خواهید نروید.
وی ادامه داد: ما حتی بازیکنی را در تیم داریم که تاکنون فقط یک درصد از قراردادش را گرفته است و دیگر بازیکنان شاید نهایتاً ۱۰  درصد را دریافت کرده باشند و پرداختی‌ها به صورتی بوده است که ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان به ما می‌دادند. ما واقعاً در نیم‌فصل اول به خاطر رفاقت با آقای اشکش بازی می‌کردیم اما تا حدی می‌توان صبر و تا حدی می‌توان با این شرایط بازی کرد. ما به اندازه کافی مردانگی و ایستادگی داشته‌ایم، تا حدی که واقعاً اکنون شرمنده خانواده‌هایمان هستیم. آن‌ها هم انتظار دارند که از نظر مالی بتوانیم آن‌ها را در شرایط خوبی  قرار دهیم.
این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان ما از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند و مطمئناً الان به آن پیشنهادها فکر می‌کنند و مطمئناً در اولین فرصت جدا خواهیم شد و به این مسئله شک نکنید. تیم ما فوق‌العاده است و بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر از نظر مالی حمایت شویم مطمئناً در نیم‌فصل دوم جزو مدعیان لیگ خواهیم بود. بیشتر تیم‌های لیگ نیز دنبال چنین بازیکن‌هایی هستند که این گونه با تمام وجود بازی کنند. 
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.