• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

مدیرعامل تراکتور: امسال باید حداقل سوم شویم/ کاوه رضایی آماده بازی است

  • 26 مهر 1401 - 12:54
مدیرعامل تراکتور: امسال باید حداقل سوم شویم/ کاوه رضایی آماده بازی است

به گزارش ایسنا، ایوب بهتاج در نشست خبری این باشگاه درباره جذب بازیکنان این فصل اظهار کرد: ما اردویی را در ترکیه داشتیم و تیم را در ترکیه بستیم. تمام بازیکنان با نظر سرمربی انتخاب می‌شوند و این یک قانون است. جذب بازیکن با تایید بردیف بوده است و تا زمانی که من در این باشگاه هستم حتی یک بازیکن بدون اجازه سرمربی نه کنار گذاشته می‌شود و نه جذب می‌شود.

او درباره برنامه این تیم برای قهرمانی گفت: هر ۱۶ تیم لیگ برتر برای قهرمانی بازی می‌کنند. امکان ندارد تیمی نگوید ما برای قهرمانی تلاش نمی‌کنیم. همه دارند تلاش می‌کنند و من بعد از سالیان سال کار در ورزش نمی‌توانم بگویم چه تیمی برای قهرمانی بسته شده و چه تیمی بسته نشده چون نمی‌توان به طور خاص گفت یک تیم برای قهرمانی چه ویژگی‌هایی دارد. همین تیم نفت مسجدسلیمان که دو هفته وضعیت خوبی نداشت، ۸ امتیاز گرفته است. اعتقادم این است که تمام ۱۶ تیم برای قهرمانی و کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کند.

او اضافه کرد: از نظر هزینه جزو ۸ تیم دوم لیگ هستیم و همه چیز شفاف است و از نظر هزینه‌ها هیچ ابایی نداریم چون از بیت المال و دولت هزینه نمی‌شود و مهم رضایت هیات مدیره و مالک باشگاه است. مشکلی بابت شفاف سازی نداریم اما باید درباره مواردی صحبت کنیم که به نفع باشگاه تراکتور باشد.

مدیرعامل تراکتور درباره غیبت کاوه رضایی گفت: ما با پزشکان تیم صحبت کردیم. او اکنون آماده است و من دیروز شاهد تمرینش بودم. بحث دیگر نظر سرمربی است. آقای بردیف هر نظری راجع جذب یا جدایی بازیکنان دارد، باید انجام دهیم. اگر نظرش جذب بازیکن خارجی در پست مهاجم باشد، این کار را انجام می‌دهیم.

او در رابطه با اشتباهات رسانه‌ای باشگاه عنوان کرد:‌ همه ما ممکن است اشتباهاتی هم داشته باشیم اما تلاش همه ما کمک به هم است. اگر ما اشتباهی داشتیم، باید کمک کنیم این اشتباهات کمتر شود. با تخریب اصلاحی صورت نمی‌گیرد. باید کارهایمان را با کمترین اشتباه انجام دهیم. هر جا احساس کردید می‌توانید کمک کنید، دریغ نکنید.

بهتاج درباره تغییرات زیادی در باشگاه بیان کرد: ثبات مدیریت باید وجود داشته باشد. من ممکن است امروز باشم و فردا نباشم. زمانش مشخص نیست. هر تغییری در باشگاه تراکتور باعث پیشرفت شود، باید اتفاق بیفتد. تغییر من دست خداست اما ثبات مدیریت خیلی مهم است. در هر نهادی باید ثبات وجود داشته باشد. مثلا گواردیولا هر جا رفته است چند سال مانده است و این به معنی ثبات مدیریت است.

او همچنین اضافه کرد: باید بیشتر به آکادمی بپردازیم و تیم‌های پایه را به تیم بزرگسالان وصل کنیم. اگر پایه را به بزرگسالان وصل نکنیم، تلاش‌مان ثمر بخش نخواهد بود. باید تیم‌های پایه را به جایگاهش برسانیم. دیروز تیم تیم زیر ۱۸ ساله‌های ما سپاهان را شکست داد. تیم جوانان مس را شکست داد و تیم‌ امیدهایمان هم موفق بود. همه این‌ها را باید سازماندهی و به تیم بزرگسالان متصل کنیم تا یک تیم بومی تشکیل دهیم.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: روز به روز باید از نظر سخت افزاری بهتر شویم. اکنون سالن بدنسازی و رستوران داریم و سعی می‌کنیم به شرایط بهتری هم برسیم. در حال تلاش هستیم تا قراردادی برای یک زمین تمرین ببندیم که یکی از بهترین زمین‌هاست. ما یک محل بسیار مجهز فیزیوتراپی هم داریم که بسیار مجهز است. سیستم را برای باشگاه باید سازماندهی کنیم تا باشگاه پیشرفت کند. اگر سیستم خوب سازماندهی شود، شرایط خوب می‌شود.

او اضافه کرد: ما می‌خواهیم امکانات خوبی داشته باشیم. اهداف باشگاه توسعه تیم‌های پایه، دانش افزایی مربیان و بالا بردن کیفیت آکادمی است. ما اگر در استان‌های دور هم استعداد کشف کنیم، به آکادمی می‌آوریم و با آن کار می‌کنیم. ما به دنبال این سیستم هستیم. هر کسی هم در این خصوص پیشنهاد دارد به ما بگوید. ما داریم این طرح را اجرایی می‌کنیم.

بهتاج در پاسخ به این سوال که اگر به جای بردیف یک مربی داخلی سرمربی باشد، تیم از نظر نتیجه‌گیری بهتر عمل نمی‌کند؟ بیان کرد: آقای بردیف سرمربی تیم است و هر زمان نیازی به بازیکن داشته باشد، به او کمک می‌کنیم. او فعلا سرمربی تیم می‌ماند.

او اضافه کرد: ما امسال باید حداقل سوم شویم. این باید با بیشترین تلاش صورت بگیرد. بهترین تلاش و بهترین نتیجه خواسته ماست. ما بالاترین جایگاه را می‌خواهیم چون هیچ چیزی از دیگر تیم‌ها کم نداریم.

مدیرعامل تراکتور در رابطه با عملکردش در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بیان کرد: من در ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ اداره کل را تحویل دادم. در سال ۱۴۰۰ بین ۳۴ دستگاه برتر، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برترین ادره کل معرفی شد. در ارزیابی ۳ ساله، ۲ سال رتبه اول و یک سال رتبه دوم را داشتیم. در زمان حضور من در اداره کل اولین مدال جهانی وزنه برداری و اولین مدال آسیایی دوچرخه سواری بانوان را کسب کردیم. در زمان من بهترین نتایج بازی‌های آسیایی در طول تاریخ این استان به دست آمد. این عملکرد من بود.

او درباره واگذاری امتیاز ماشین سازی و حواشی پیرامون آن گفت:‌ این تیم را آقای نجفی به شخصی به نام آقای قربانی را فروخت. آقای قربانی گفت شرایط تیم را می‌توانند فراهم کنند. او گفت در اتریش و آلمان و فلان شرکت اروپایی شرکت دارد و از شرایطش صحبت کرد. یک توافقی امضا شده بود اما من زیر آن را امضا نکردم چون چیزی رد و بدل نشده بود. آن‌ها هیچ پولی ندادند و من تایید نکردم. هیات فوتبال تایید کرد، خود باشگاه تایید کرد اما من این کار را نکردم. آقای قربانی تا امروز فقط پشت من صحبت می‌کند. من همراهی نکردم و تا روز آخر مقاومت کردم. کمیسیون ماده ۵ او را امضا نکردم و تیم انتقال پیدا نکرد اما با نامه هیات او در فدراسیون کار خودش را انجام داد. این‌که چرا دادند را از خودشان بپرسید. خداراشکر خیالم راحت است که حتی یک درصد کمک و همکاری نکردم. من نمی‌دانم اکنون مالک این باشگاه چه کسی است.

او در پاسخ به این سوال که ” آیا به ترکیه رفته بودید تا به صورت حضوری برای انتقال ماشین سازی، از آقای قربانی امضا بگیرید؟” عنوان کرد: دختر من در ترکیه درس می‌خواند و من و خانواده‌ام در سال دو سه بار به آنجا می‌رویم. اصلا چنین بحث‌هایی وجود ندارد. یک بار هم یک پاکت زرد و یک ساک را به ما دادند که در این مسیر به یک نفر بدهم. حتی نمی‌دانستم چه چیزی در آن بسته بود. من خودم زیر آن قرارداد را امضا نکردم. چرا باید بروم برای آقای قربانی امضا بگیرم؟

بهتاج درباره بحث قرارداد خانه سرباز صلح ایران با باشگاه ماشین سازی که در حال نهایی شدن بود، بیان کرد: آمدند و تقاضا کردند. همه از جمله استانداری، هیات فوتبال و ما موافقت کردیم اما ۲۴ ساعت بعد گفتند پیشمان شده‌اند چون اسپانسرشان جلو نیامد. کسی چیزی را امضا نکرد و پولی هم رد و بدل نشد. شرایط را نتوانستند مهیا کنند و قرارداد نهایی نشد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر خانه گرانقیمت و مجردی برخی از بازیکنان تراکتور در بالاشهر تبریز تیمش گفت: بازیکن ما متعهد است و با خانواده‌اش زندگی می‌کند. اخباری ۷ سال است در تراکتور بازی می‌کند. او با پول خودش در تبریز خانه گرفته و خانواده‌اش را آورده است. بازیکن دیگری ۴ سال است اینجاست. امیدوارم هر کسی بتواند خانه خوبی داشته باشد، مگر بد است؟ همه چیز کنترل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: این بازیکنان حرفه‌ای و متعهد هست و این مملکت صاحب دارد. سیستم نظارت وجود دارد و هیچ کدام از بازیکنان بچه نیستند. بازیکنان ما مومن هستند. قبل از بازی ما اگر اذان باشد، سرمربی و بازیکن و اعضای تیم همان‌جا نمازشان را می‌خوانند. بازیکنان ما بهترین‌های ایران هستند.     

ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31012

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.