• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

مدیران سنتی توانایی حل مشکلات را ندارند/به وزرای سدشکن رای میدهیم

  • 17 مرداد 1400 - 8:40
مدیران سنتی توانایی حل مشکلات را ندارند/به وزرای سدشکن رای میدهیم

غلامرضا شریعتی اندراتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی،گفت: لازمه گذار از این شرایط سخت، به‌کارگیری مدیران باتجربه و ریسک‌پذیر با روحیه انقلابی و جهادی است. مدیرانی با روحیه سنتی که درگیر ضوابط دست‌وپاگیر هستند، نمی‌توانند چالش‌های جدی در مدیریت مسکن را حل کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی وزارت راه سنتی است،افزود: این مجموعه مدیریتی، فقط به درد مدیریت کشور در شرایط گل و بلبل می‌خورد و نمی‌تواند از پس مشکلات جدی در حوزه مسکن بربیاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مدیران انقلابی و ریسک‌پذیر که توانایی شکستن سدهای گرانی، رانت و ویژه‌خواری را دارند، می‌توانند همراه با رئیس‌جمهور برای حل مشکلات کشور گام‌های جدی بردارند؛ مدیرانی که اول به دنبال تأمین بودجه و امکانات هستند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند، نمی‌توانند همراهان خوبی برای رئیس‌جمهور باشند.

شریعتی با تأکید بر اینکه مدیران ریسک‌پذیر و انقلابی می‌توانند سد مشکلات را بشکنند، گفت: اسلامی وزیر فعلی راه و شهرسازی از این روحیه برخوردار است اما تیم وزارت راه و شهرسازی دارای چنین روحیه‌ای برای باز کردن گره از مشکلات مردم نیستند.

وی بیان کرد: اسلامی از گزینه‌های جدی وزارت راه و شهرسازی در دولت مردمی است، البته از سعید محمد نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های نام برده می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جلسه هفته گذشته برخی از نمایندگان با رئیس‌جمهور، گفت: مجلس به عناصر توانمند، پاکدست، باتجربه، سختکوش، بن‌بست‌شکن فارغ از وابستگی جناحی و سیاسی رأی‌اعتماد خواهد داد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.