• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محمودی: زنان به استاندردهای فوتبال مردان نزدیک می‌شوند

  • 20 فروردین 1401 - 0:45
محمودی: زنان به استاندردهای فوتبال مردان نزدیک می‌شوند

به گزارش ایسنا، ۱۳ هفته از لیگ برتر فوتبال زنان برگزار شده است و تیم سپاهان اصفهان با ۳۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم در دیدار معوقه هفته دوازدهم مقابل نماینده البرز به پیروزی رسید و نکته قابل توجه برگزاری این دیدار در ورزشگاه نقش جهان بود که برای اولین بار اتفاق افتاد.

بیان محمودی، سرمربی سپاهان در مورد برگزاری دیدار در نقش جهان به ایسنا گفت: این اتفاق خیلی بزرگی برای فوتبال زنان ایران است که باعث می‌شود خیلی از تیم‌های لیگ‌ برتری تیم زنان تشکیل بدهند و از زنان حمایت کنند. از طرفی انگیزه بازیکنان را هم بالا می‌برد.

او افزود: ابتدای فصل که با مدیریت باشگاه جلسه داشتم، درخواست کردم که حتما زمین نقش جهان را به تعدادی از مسابقات زنان اختصاص بدهند. همان زمان قولش را گرفتیم و اکنون عملی شده است.  

محمودی در مورد لزوم تهیه ورزشگاه‌های مناسب برای برگزاری دیدارهای فوتبال زنان در ماه رمضان گفت: اتفاقی که رقم زدیم خیلی از مسئولان باشگاه‌ها را ترغیب می‌کنند تا استادیوم خوبی را تهیه کنند. می‌توانند این کار را انجام بدهند. به نظرم فوتبال زنان خیلی به سرعت پیشرفت می‌کند و این نیازمند نگاه ویژه‌تری است.

او در مورد برگزاری مسابقات بعد از افطار گفت: خیلی موافق این قضیه هستم، مخصوصا از این به بعد که رو به گرما می‌رویم. قرار است که بعد از ماه رمضان هم مسابقات ساعت ۱۷ برگزار شود. موافقم چون کیفیت فنی خوبی هم برای بازیکنان دارد. به استانداردهای فوتبال مردان نزدیک می‌شویم و این خیلی خوب است.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال زنان در ساعات صبح گفت: هیچ جای دنیا در چنین زمانی مسابقه برگزار نمی‌کنند و اکنون که ساعت مسابقه تغییر کرده، خیلی خوب است. قبلا باید از ساعت ۷ صبح بیدار می‌شدیم و بدن هنوز بیدار نشده بود که به زمین مسابقه می‌رفتیم. این اصلا خوب و استاندارد نبود اما خوشبختانه با تلاش خانم ناظمی روز به روز بهتر می‌شویم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19580

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.