• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

محمد بن زاید به زودی به اسرائیل سفر می کند

  • 22 آذر 1400 - 23:30
محمد بن زاید به زودی به اسرائیل سفر می کند

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، دفتر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شیخ محمد بن زائد ولیعهد ابوظبی دعوت بنت را برای سفر به تل آویو پذیرفته است.

دفتر بنت اعلام کرد: نخست وزیر که یکشنبه شب وارد امارات شده بود در حالی این کشور را ترک کرد که از شیخ محمد بن زائد برای سفر به اسرائیل دعوت کرده و ولیعهد ابوظبی نیز این دعوت را قبول کرده است.

بنت پیش از ترک امارات گفت: من سفر بسیار مهم به امارات را به پایان می‌رسانم. از شیخ محمد بن زائد برای استقبال ویژه و گفتگوهای عمیق و صادقانه تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: ما در این سفر در مورد قدرت دوجانبه گفتگو کردیم. هدف ما توسعه روابط است.

سفر بنت به امارات، سفر عالی‌ترین مقام صهیونیستی به امارات از زمان عادی سازی روابط ابوظبی با تل آویو در سال گذشته به شمار می‌رود. از آگوست ۲۰۲۰ امارات به همراه بحرین، سودان و مغرب روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند. سفر نفتالی بنت از زاویه‌ای دیگر نیز قابل بررسی است. اخیراً شیخ طحنون بن زائد آل نهیان، مشاور امنیت ملی امارات عربی متحده به تهران سفر کرد. صهیونیست‌ها به روش‌های مختلف نارضایتی خود را از این سفر اعلام کردند و به نوعی از تقویت روابط ایران با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دچار هراس شدند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.