• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محمد بنا می‌توانست در زمان و شرایط بهتری کناره‌گیری کند

  • 05 مهر 1401 - 12:58
محمد بنا می‌توانست در زمان و شرایط بهتری کناره‌گیری کند

رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی کشورمان در واکنش به تغییرات در رأس امور تیم ملی کشتی فرنگی به خبرنگار مهر گفت: در وهله اول امیدوارم این تغییر در سرمربیگری تیم ملی از هر نظر به سود تیم ملی باشد و بچه‌ها بتوانند با حسن رنگرز که از قهرمانان بزرگ و عنوان‌دار ماست به خوبی کار کنند. خوشبختانه رنگرز از مدیران با تجربه و قهرمانان تحصیلکرده ورزش ما محسوب می‌شود که می‌تواند تیم ملی را به خوبی تقویت کند.
وی با اشاره به اینکه‌ای کاش محمد بنا پیش از این در شرایط و فضای بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد گفت: اگر بنا قصد کناره گیری داشت باید زودتر از اینها تصمیمش را عملی می‌کرد که به نظر من بهترین زمان برای این کار، بعد از رقابت‌های جهانی سال گذشته و کسب نتایج مطلوب تیم ملی بود. محمد بنا همیشه روش و برنامه خودش را داشته و دارد که بی تردید هیچگاه نمی‌توان با یک روش در تمامی میادین نتیجه گرفت. ما هم اکنون زمان زیادی تا میادین مهم بعدی از جمله المپیک بعدی نداریم و مطمئناً کار حسن رنگرز برای جمع و جور کردن تیم برای رویدادهای پیش رو بسیار سخت است.
علی آبادی با تاکید بر اجرای دقیق چرخه انتخابی تیم ملی ادامه داد: متولیان فدراسیون به درستی روی این موضوع پافشاری دارند، چرا که اگر خبری از مسابقات انتخابی نباشد انگیزه‌ای برای کشتی گیران و مربیان سازنده باقی نمی‌ماند. این همان بخشی از اتفاقات است که محمد بنا ضربه خورد. تجربه نشان داده شاید بتوان در یک یا دو وزن با نظر شخصی دست به انتخاب ملی پوشان زد اما نمی‌توان این موضوع را در تمامی اوزان دهگانه اجرایی کرد. این همان اتفاقی است که انگیزه‌ها را از بین برد و تیم ملی از آن ضربه خورد.
نایب قهرمان اسبق المپیک در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال رقابتهای جهانی با تمام اتفاقات تلخ و شیرینش دیگر تمام شده و محمد بنا هم جای خود را به حسن رنگرز داده در نتیجه باید به فکر آینده باشیم و خودمان را برای رویدادهای مهم پیش رو تجهیز کنیم. کشتی فرنگی ما قهرمانان بزرگی همچون حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی دارد که می‌توانند به خوبی به عنوان مربی در کنار فرنگی‌کاران باشند. هم اکنون زمان حمایت و همدلی است و باید همه دست به دست هم دهیم تا دوباره کشتی فرنگی ایران به جایگاه همیشگی خود بازگردد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.