• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محمدی: امیدوارم پرسپولیس به شکل سالم قهرمان شود/ تکلیف تارتار پس از بازی مشخص می‌شود

  • 08 مرداد 1400 - 20:49
محمدی: امیدوارم پرسپولیس به شکل سالم قهرمان شود/ تکلیف تارتار پس از بازی مشخص می‌شود

به گزارش ایسنا، اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان پیش از بازی امروز (جمعه) تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ بیستم اظهار کرد: امیدوارم امروز بازی خوبی از دو تیم شاهد باشیم. این بازی حساسیت زیادی دارد که حساسیتش برای پرسپولیس بیش‌تر است ولی ما با تمام وجود می‌خواهیم از حیثیت و برند پیکان دفاع کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم فوتبال باشرافتی را به نمایش بگذاریم و هر تیمی که حقش است به پیروزی برسد. اگر قرار باشد قهرمان ایران در این زمین تعیین شود، ما هم خوشحال می‌شویم. امیدوارم این اتفاق به شکل سالمی رخ دهد.

او درباره عملکرد خوب پیکان در لیگ بیستم گفت: در ابتدای فصل کسی باور نمی‌کرد پیکان چنین روند پیشرفتی داشته باشد. حمایت مدیرعامل گروه ایران‌خودرو و همکاری و همراهی هیات مدیره باشگاه و کادرفنی در کسب نتایج خوب موثر بود. ضمن این که بازیکنان جوان پیکان هم خوش درخشیدند و توانستیم چهره‌های جدیدی به فوتبال ایران معرفی کنیم. امیدوارم امروز هم پیکان از حیثیت خودشان دفاع کنند.

مدیرعامل پیکان درباره روند تمدید قرارداد با تارتار، سرمربی این تیم توضیح داد: ما با آقای تارتار برنامه سه ساله داریم. ما به او پیشنهادی دادیم و آقای تارتار بررسی آن را به آخر فصل موکول کرد. امیدوارم فصل بعد هم در خدمت ایشان باشیم.

محمدی درباره برنامه‌های باشگاه برای تمدید قرارداد با بازیکنان تیم بیان کرد: ما با بازیکنان مدنظرمان برای تمدید قرارداد صحبت کردیم. سعی می‌کنیم تیم‌مان را تقویت کنیم و هم‌چنین تیم را باید ارتقا بدهیم. البته اگر کسی دوست داشته باشد از پیکان به عنوان سکوی پیشرفت استفاده کند، استقبال می‌کنیم. کارخانه بازیکن سازی پیکان متوقف نمی‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=555

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.