• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محرابی: فدراسیون، فکری به حال داوری کند/ از عملکرد خطیبی رضایت داریم

  • 20 بهمن 1400 - 9:36
محرابی: فدراسیون، فکری به حال داوری کند/ از عملکرد خطیبی رضایت داریم

حمید محرابی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای این باشگاه گفت: خدا را شکر با همت مجموعه باشگاه، یک نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته مشکلاتی مثل داوری در بازی‌های لیگ وجود داشت که نشد در جایگاه اصلی خود قرار بگیریم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم کمبودها کمتر احساس شود و شرایط بهتری داشته باشیم.

او درباره مشکلات باشگاه آلومینیوم گفت: ما در بحث استادیوم مشکلاتی داریم  چون استادیوم ما بروز نیست و زیرساخت‌های لازم برای حضور تماشاگران وجود ندارد. باید بودجه‌های لازم برای درست کردن ورزشگاه فراهم شود تا ما بتوانیم مشکلات این زمینه را برطرف کنیم. حدود ۱۰ میلیارد تومان باید هزینه شود تا ما تماشاگران را بپذیریم. در خصوص داوری هم باید بگویم اگر اشتباهات داوری وجود نداشت، نتیجه ۴ بازی ما تغییر می‌کرد. این یک کمبودی است که باید فدراسیون فوتبال باید فکری به حالش کند. ماجرای پرونده گل‌گهر روی نتایج کارها تاثیر گذاشت. ما از نظر ساختاری باید تقویت شویم و در پی این هستیم به تا شرایط بهتری را کسب کنیم.

محرابی درباره عملکرد کادر فنی آلومینیوم اراک گفت: خدا را شکر کادر فنی ما بسیار خوب عمل کرده است. باشگاه رضایت کامل را از کادر فنی دارد. بازیکنان ما بسیار متعصب هستند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند. همچنین برخی تیم‌های بزرگ به دنبال بازیکنان ما هستند و امیدوارم با این روند بتوانیم بازیکنان خود را در پیراهن تیم ملی نیز ببینیم. خطیبی در کسب نتایج و اداره تیم خلاقیت داشته است و نشان داد پیشرفت او در فوتبال اتفاقی نبوده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او درباره شرایط نقل و انتقالات باشگاه آلومینیوم گفت: ما استارت خود را در نقل و انتقالات زده‌ایم و زودتر از تیم‌های دیگر کار خود را آغاز کردیم. آقای خطیبی به موقع لیست خود را به ما داد و ما در حال پیگیری امور مربوطه هستیم. در حال حاضر مهرداد بایرامی به جمع آلومینیوم پیوسته است و باید منتظر روزهای بعد باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16245

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.