• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محرابی: ساختار آلومینیوم دچار مشکل شده است/ اگر صبح تا شب در باشگاه کار کنم، باز وقت کم می‌آورم

  • 11 شهریور 1400 - 8:44
محرابی: ساختار آلومینیوم دچار مشکل شده است/ اگر صبح تا شب در باشگاه کار کنم، باز وقت کم می‌آورم

حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای این باشگاه و انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم اظهار کرد: با جلسات متعددی که سرمربی‌های مختلف داشتیم، با نظر مثبت هیات مدیره آقای رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدند. بعد از خطیبی لیست خود را ارائه داد و تا شب گذشته، قرارداد بعضی از بازیکنان را منعقد کردیم و مابقی بازیکنان را هم طبق لیست رسول خطیبی پیش می‌بریم.

او در خصوص جدایی خطیبی در فصل گذشته و حضور دوباره او در این تیم خاطرنشان کرد: آقای خطیبی برای جدایی‌اش در فصل گذشته دلایلی داشتند و مواردی را در هیات مدیره مطرح کردند و هیات مدیره هم قانع شد و در نهایت قرارداد جدید با این مربی منعقد شد. در جدایی فصل گذشته خطیبی دیگرانی مقصر بودند و خواسته‌هایی داشتند که باعث شد این مربی تحت فشار قرار بگیرد و این عوامل باعث شد خطیبی در انجام وظایف خود دچار مشکلاتی شود و نتواند کار خود را پیش ببرد.

محرابی افزود: خطیبی طی صحبت‌های مختلفی که داشت، از مردم اراک و هیات مدیره باشگاه و کارخانه آلومینیوم عذرخواهی کرد. ما همه تلاش خود را در هیات مدیره و همکارانم در باشگاه انجام می‌دهیم تا روز به روز شرایط برای خطیبی و تیمش مهیاتر باشد و آرامش لازم برای مسابقات وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص اهداف و چشم‌اندازهای باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر خاطرنشان کرد: این باشگاه از زمانی که در لیگ یک فعالیت می‌کرد، الان شرایطش بدتر شده است و ساختارش ضعیف‌تر شده است. هیچ‌گونه کار زیرساختی و چارت تشکیلاتی در فصل گذشته صورت نگرفته است. الان ما امکانات، سخت‌افزار و نرم‌افزار باشگاه ما دچار مشکل شده است. کار ما الان خیلی سخت است. ما اول باید ساختارمان را بر اساس نیازهای روزانه‌ای که داریم، صورت بدهیم و یک چینش خوبی انجام بدهیم و نیروهای خود را بچینیم تا بتوانیم کارهای خود را جلو ببریم و تا الان هم یک سری کارها را پیش بردیم. از وقتی که من در باشگاه رفتم و دوباره آمدم، صندلی من حتی جابجا نشده است. واقعا ساختار تیم در لیگ یک خیلی قوی‌تر بود.

او در پایان گفت: ما وقتی که با آقای خطیبی قرارداد امضا کردیم، ساعت ۳ بامداد از باشگاه خارج شدیم. الان اگر من صبح تا شب در باشگاه کار کنم، بازهم وقت کم می‌آورم. با توجه به فصل گذشته، ما توقع داریم در فصل آینده بتوانیم رتبه تک رقمی بیاوریم. ما وقت می‌گذاریم و توانایی‌اش را داریم و  امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب  کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4225

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.