• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

مجیدی: مقابل ذوب‌آهن باید تمرکز خود را حفظ کنیم

  • 02 آبان 1400 - 21:36
مجیدی: مقابل ذوب‌آهن باید تمرکز خود را حفظ کنیم

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از ظهر روز یکشنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان را دیده‌ایم. آن‌ها تیم بسیار خوب، جوان و دونده‌ای هستند. برای پیروزی در بازی فردا نیاز داریم که تمرکز خود را حفظ کنیم و بازی را مدیریت کنیم. امیدوارم با یک بازی زیبا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

او درباره محروم‌ مصدوم‌ تیمش گفت: بابک مرادی به علت سرما خوردگی حضور ندارد و محرومی هم نداریم.

مجیدی درباره احتمال رسیدن استقلال به امتیاز ۱۱۰۰ در بازی فردا خاطرنشان کرد: از این احتمال اطلاعی نداشتم. به هرجهت مربیان دیگری در استقلال بوده‌اند که زحمت کشیده‌اند و امتیازات را به دست آورده‌اند. امیدوارم این رکورد در بازی فردا شکسته شود و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست آوریم. چیزی که برای خودم مهم است، این است که هر پیروزی که استقلال به دست می‌آورد، تیم به دست آورده است و هر رکوردی که رقم می‌خورد با تلاش همه بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه است. همیشه پیروزی‌ها را سهم همه می‌دانم و امیدوارم این اتفاق فردا هم رخ دهد.

سرمربی استقلال درباره احتمال جذب بازیکن جدید گفت: هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم، از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

او درباره احتمال بازی کردن کوین در مسابقه آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن گفت: ان‌شاءالله اگر تا فردا صبر کنید، می‌بینید که بازی می‌کند یا نه.

مجیدی خاطرنشان کرد: بازی قبلی، بازی اول بود و همه تیم‌ها نه فقط استقلال در بازی اول مشکل دارند. بعد از بازی قبلی هم گفتم که در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم ولی در نیمه دوم موقعیت ایجاد کردیم و پنالتی پا هم از دست رفت ولی خوشحالم که در روز بدمان هم توانستیم پیروز شویم.

بازی استقلال و ذوب آهن فردا (دوشنبه)، ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9482

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.