• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد

  • 05 مرداد 1401 - 0:56
مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع عمومی و سالیانه این فدراسیون امروز سه شنبه ۴ مردادماه به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون و سید عبدی افتخاری به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، شادی قیاسی نایب رئیس بانوان و مرتضی محسنی نایب رئیس فدراسیون، محمد رواسی زاده دبیر کل فدراسیون و دبیر مجمع و همچنین نماینده حراست فدراسیون‌های ورزشی از دیگر افراد حاضر در مجمع بودند.

در آغاز این مجمع مهدی حیدری ضمن قدردانی از وزارت ورزش و حمایت‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و سیدمحمد پولادگر معاون وی، از تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق سال گذشته منجیان به عنوان نتیجه این حمایت‌ها یاد کرد.

وی همچنین اشاره‌ای داشت به طرح فدراسیون برای تجهیز و ایمن سازی اماکن ورزشی که با حمایت وزارت ورزش و حسب دستور ریاست محترم جمهور، بودجه ویژه ای برای آن تخصیص پیدا کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در ادامه گزارش عملکرد و فعالیت‌های سال ۱۴۰۰ این فدراسیون شامل دوره‌های آموزشی (بخش‌ها و سطوح مختلف)، مجامع انتخاباتی و عمومی هیات‌های استانی، مسابقات قهرمانی کشور، حضور در مجمع فدراسیون جهانی غواصی و تسویه حساب با این فدراسیون، پیگیری اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان (ایتالیا) در هر دو بخش آقایان و بانوان و…. را به عنوان اولین دستور العمل مجمع ارائه کرد.

در ادامه و بعد از گزارش نماینده حسابرس مستقل فدراسیون، سونیا یامحمدی سرپرست خزانه داری فدراسیون گزارش مربوط به امور مالی، دارایی و صورت حساب دوره عملکرد سالیانه فدراسیون (۱۴۰۰) را ارائه کرد.

همچنین در غیاب بازرس قانونی فدراسیون که به دلیل ابتلا به کرونا شرایط حضور در مجمع را نداشت، گزارش مربوط به وی و حوزه فعالیتش به عنوان سومین دستور العمل مجمع توسط محمدرواسی زاده دبیر مجمع تشریح شد.

ارائه و بررسی برنامه عملیاتی و تقویم ۱۴۰۱ فدراسیون بر اساس گزارشی که پیش از این توسط فدراسیون در اختیار هیات‌های استانی قرار گرفته بود، دیگر دستورالعمل مجمع بود.

در ادامه با رای اعضای مجمع، تمام گزارش‌های ارائه شده به تصویب رسید.

رای گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه شامل نواب رئیس اول و دوم، خزانه دار، کارشناس خبره مردان و نماینده هیات‌های استانی یکی دیگر از دستورالعمل‌های تعریف شده برای مجمع عمومی و سالیانه ۱۴۰۰ فدراسیون نجات غریق و غواصی بود. انجام شد.

در این بخش بر اساس رای گیری انجام شده از میان کاندیداها ترکیب هیات رئیسه به این شرح معرفی شد:

نایب رئیس اول: شادی قیاسی (۴۲ رای)
خزانه دار: سونیا یامحمدی (۴۱ رای)
کارشناس خبره آقایان: سیروس احمدی (۴۱ رای)
نماینده هیات‌های استانی: نقی کریمیان (۳۴ رای)

برای تکمیل ترکیب هیات رئیسه، مرتضی محسنی دیگر گزینه نایب رئیسی بود که موفق به اخذ رای قانونی اعضای مجمع نشد.

در پایان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی محمد پولادگر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته گفت: گزارشی که ریاست فدراسیون ارائه کردند بی انگیر عملکرد خوب و فعالیت چشمگیر مجموع اعضای این فدراسیون است. آمارها هم نشان می‌دهد که این عملکرد خوب نتایج خوبی به همراه داشته است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات مهدی حیدری خاطرنشان کرد: شهادت می‌دهم که با توجه به اینکه شرایط این فدراسیون با سایر فدراسیون‌های ورزش قهرمانی ما متفاوت است، اما حضور آقای حیدری بسیار چشمگیرتر از سایر رشته‌های قهرمانی ماست. این بی انگیر تعهد و دلسوزی ایشان نسبت به مسئولیتی است که در فدراسیون عهده دار است.

معاون وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد با تاکید بر مسئولیت سخت و خطیری که منجیان دارند و با توجه به اهمیت مسئولیت پذیری برای فعالیت در این عرصه، فدراسیون نجات غریق و غواصی راه کارهایی جهت جذب افراد با این ویژگی داشته باشد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26593

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.