• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مجدمی: نفت با تیمی متفاوت وارد لیگ می‌شود / از فنی مهاجری لذت می‌برم

  • 04 مرداد 1401 - 10:36
مجدمی: نفت با تیمی متفاوت وارد لیگ می‌شود / از فنی مهاجری لذت می‌برم

مسلم مجدمی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: تیم نفت در فصول گذشته تیمی بود که یک هفته تا ۱۰ روز قبل از آغاز لیگ بسته می شد و شاید با یک بازی دوستانه وارد مسابقات می شد اما امسال آقای یزدی مدیرعامل باشگاه زحمت کشید و با انتخاب زودهنگام سرمربی و جذب بازیکنان، تیم خیلی زود به اردو رفت.

وی ادامه داد: به نظرم روندی که نفت در پیش گرفته است می تواند نوید این را بدهد که امسال تیم نفت مسجدسلیمان با تیمی متفاوت وارد لیگ شود. طبیعتا وقتی تیمی کار خود را زودتر شروع می کند، هماهنگی لازم هم ایجاد می شود. در حال حاضر تیم ما هم چنین شرایطی دارد و در آمادگی خوبی به سر می برد و این شرایط بهتر هم خواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: خدا را شکر بازیکنان خوب و تاثیرگزار با باشگاه تمدید کردند و نفرات جدید هم بازیکنانی هستند که همیشه در تیم های خود ثابت و تاثیرگزار بوده اند و فکر می کنم امسال نفت نتایج خوبی می گیرد و می تواند دل هواداران خود را شاد کند.

وی درباره کار کردن با رضا مهاجری هم گفت: او بسیبار تلاش می کند و من از شرایط فنی او لذت می برم. حتی به هم تیمی هایم نیز گفته ام که ای کاش زوتر با آقا رضا کار می کردم. حضور او در تیم بسیار تاثیرگزار است و با نوع تمریناتش، سطح فنی بازیکن را بالا می برد. امیدوارم امسال همه به هم برای موفقیت نفت کمک کنیم.

مجدمی عنوان کرد: از هواداران می خواهم از همین الان از تیم نفت حمایت کنند و صبور باشند و با انرژی مثبتی که به ما می دهند باعث شوند تا بازیکنان با خیال راحت و تمرکز بیشتر وارد مسابقات شده و نتایج خوبی کنیم. ما خوب می دانیم تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان تیم نفت است و تمام هم و غم مان این است که آن ها را همیشه خوشحال ببینیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.