• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

مجتمع رفاهی کمپ تیم‌های ملی کشتی افتتاح شد

  • 28 اسفند 1400 - 11:43
مجتمع رفاهی کمپ تیم‌های ملی کشتی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتمع فرهنگی رفاهی شهید سجاد عفتی در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، خانواده معظم شهید عفتی و کادر فنی و کشتی‌گیران تیم‌های ملی افتتاح شد. همچنین در این مراسم پدر و مادر شهید عفتی که فرزندشان به عنوان مدافع حرم به درجه شهادت رسیده بودند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مجتمع فرهنگی در ادامه بازسازی و تجهیز گسترده کمپ تیم‌های ملی به بهره برداری رسید و از رستوران و استخر برای استفاده ملی پوشان کشتی برخوردار است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران گفت: وجود چنین فضایی در این محیط بسیار حس می‌شد و با توجه به زمان فشار روی اعصاب ورزشکاران در تمرین‌ها، این مجتمع می‌تواند محیطی برای کاهش بار فکری و روانی ورزشکاران محسوب شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم هیچ مقام رسمی را دعوت نکرده ایم بلکه این شخصیت‌ها به صورت خودجوش در این مراسم شرکت کردند. وجود چنین فضایی در این محیط بسیار حس می‌شد و با توجه به زمان فشار روی اعصاب ورزشکاران در تمرین‌ها، این مجتمع می‌تواند محیطی برای کاهش بار فکری و روانی ورزشکاران محسوب شود.

به گفته دبیر وجود ورزشکاران و قهرمانان در این محیط باعث شده تا استرس آن‌ها کم شود.

همچنین حمید سجادی در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگی و تفریحی شهید سجاد عفتی در خانه کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور ما در کنار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی موید این است که در کنار فدراسیون کشتی هستیم.

وی ادامه داد: این یک مقدار کم‌کاری ما مسؤولان است. این مجموعه بزرگ حدود نیم قرن است که به بهره برداری رسیده است. همه جای دنیا آن چیزی که دارند را نگه می‌دارند و چند منظوره از آن استفاده می‌کنند. ما از این مجموعه‌ها کم نداریم. ۲۸ هزار مجموعه ورزشی دولتی و غیر دولتی در کشور داریم. این عدد کم نیست اما از این ۲۸ هزار آیا مدیریت داری‌ها داریم؟ و از آن به نحو احسن استفاده می‌کنیم؟

وزیر ورزش تصریح کرد: خیلی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی سوله دارند. مگر ما برای یکسال اعتبار نمی‌گیریم؟ دنبال اعتبارات آن چند سال می‌دویم و آن را افتتاح می‌کنیم و تازه می‌شود یک سوله. بعد آن سوله را رنگ و لعاب می‌دهیم و یک سالن ورزشی می‌شود. ما انقدر سوله خالی داریم. بعضی از این سوله‌ها گورستان ماشین‌آلات هستند.

سجادی در پایان ادامه داد: خدا را شکر اماکنی که در فدراسیون کشتی ساخته شده در خدمت تیم‌های ملی هستند. نه تنها تیم‌های ملی بلکه فعالیت‌های فرهنگی نیز در این مکان‌ها اتفاق می‌افتد. خیلی از بانوان که از خانواده‌های شهدا، ورزشکاران و علاقمندان به ورزش که متدین هم هستند، دوست دارند امکانات ورزشی را ببینند و با آن آشنا شوند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.