• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

متن و تصویر استعفای رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری

  • 02 مهر 1400 - 1:52
متن و تصویر استعفای رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری

به گزارش مهر، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان بعد از چند ماه سرپرستی، پنجم خردادماه سال جاری در حالی برگزار شد که محمود رشیدی با کسب ۲۷ رأی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. انتخاب رشیدی در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری به دلیل عدم تأیید از سوی اتحادیه جهانی این رشته مورد تأیید قرار نگرفت به طوری که از سوی اتحادیه جهانی این رشته یک ضرب الاجل برای تعیین تکلیف این مسئله تعیین شده بود که در غیر این صورت دو روز دیگر در مجمع جهانی بحث عدم تأیید انتخابات ایران مورد بررسی قرار می‌گرفت و این مسئله می‌توانست به تعلیق دوچرخه سواری کشورمان بیانجامد که تنها راه حل این مسئله از سوی UCI استعفای رئیس جدید و برگزاری انتخابات مجدد براساس اساسنامه مورد تأیید بود.

با همین هدف محمود رشیدی، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان تنها پس از نزدیک به چهار ماه ریاست در این مجموعه، از سمت خود استعفا داد. استعفای رشیدی از این سمت به اطلاع اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نیز رسیده است. متن و تصویر این استعفا به شرح زیر می‌باشد:

«آقای رئیس محترم،

من امضا کننده زیر، که با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون ملی دوچرخه سواری ایران در انتخابات ۲۶ مه ۲۰۲۱ انتخاب شد، با رعایت مقررات و درخواست اتحادیه دوچرخه سواری بین المللی (UCI) و جلوگیری از نقض حقوق دوچرخه سواری ایران؛ این نامه را به عنوان استعفا از سمت خود، به عنوان رئیس فدراسیون ایران (NF) بپذیرید.

من معتقدم این تصمیم راه حلی برای تشکیل مجمع عمومی انتخابی جدید تحت نظارت و حمایت UCI و ACC خواهد بود.

لطفاً صمیمانه‌ترین احترامات ما را بپذیرید.

محمود رشیدی احمدی»

متن و تصویر استعفای رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری

تصویر ارسال متن لاتین استعفای محمود رشیدی به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.