• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

«مانسون» ۴۵۰۰ میلیارد ریال به باغملک خسارت وارد کرد

  • 12 مرداد 1401 - 0:34
«مانسون» ۴۵۰۰ میلیارد ریال به باغملک خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز فرج اللهی عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با صدا و سیما میزان خسارت‌های وارد شده بر اثر بارش‌های سیلابی سامانه مانسون در شهرستان باغملک را تشریح کرد و افزود: میزان خسارت بارش‌های دو روز گذشته در بخش عشایری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، راه‌های اصلی و فرعی یک هزار میلیارد ریال، حوزه کشاورزی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، منازل مسکونی، ساختمان‌های تجاری، کارگاه‌های تولیدی ۱۰۰ میلیارد ریال، آبرسانی ۵۰۰ میلیارد ریال، شبکه‌های توزیع و انتقال برق بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و تأسیسات صداوسیما مستقر در باغملک یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در ادامه میزان خسارت‌های وارد شده به بخش عمران شهری در باغملک، میداود، قلعه تل و صیدون را بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت در پی بارش‌های دو روز گذشته به بخش‌های مختلف در این شهرستان‌ها وارد شد.

فرج اللهی خبر داد: میزان خسارت بارندگی سیل آسای روز گذشته در شهرستان باغملک نیز توسط کارشناسان در حال ارزیابی است که بعد از بررسی اعلام می‌شود.

فرماندار باغملک تاکید کرد: با توجه به اخطارهای فعالیت سامانه مانسون تا آخر هفته استان از مردم درخواست می‌شود که نکات ایمنی را رعایت کنند و در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات تردد نکنند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.