• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

ماجرای چاقوکشی در دیدار دو تیم خوزستانی چه بود؟

  • 19 دی 1400 - 21:37
ماجرای چاقوکشی در دیدار دو تیم خوزستانی چه بود؟

حسن‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال شوش در گفت و گو با ایسنا در خصوص درگیری ایجاد شده در پایان این بازی، اظهار کرد: بازی بین دو تیم استقلال شوش و شهدای دوکوهه اندیمشک از هفته نهم لیگ دسته سه کشور در اندیمشک برگزار شد و این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و خوشبختانه هیچ مشکلی بین دو تیم وجود نداشت.

وی بیان کرد: اما پس از پایان این دیدار هنگامی که تیم از زمین خارج شدند، متوجه شدیم که آقای مریدی رئیس هیات فوتبال اندیمشک با گلر ذخیره تیم ما دچار درگیری شده و به او حمله ور شده است. گویا از قبل این دو نفر با یکدیگر درگیری و کری داشتند. دروازه بان ما اندیمشکی است و من حتی امروز باتوجه به حساسیت کار، او را جزو لیست ۱۸ نفر هم نگذاشته بودم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال شوش افزود: متاسفانه در این حادثه بعد از این که آقای مریدی به گلر ما حمله ور می شود و او را توسط اقوامشان از پشت به روی زمین می اندازند و سپس یک نفر با ضربات چاقو به بازوی او باعث مصدومیت اش می شود.

وی بیان کرد: بعد از رخ دادن این حادثه پلیس با گاز اشک آور همه را متفرق کرد و تیم ما نیز برای یک ساعت در رختکن حبس شد. وقتی هم که اورژانس آمد با توجه به شدت جراحت اعلام کرد که مصدوم باید به بیمارستان منتقل شود. بازیکن ما به بیمارستان امام علی اندیمشک منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

حسن زاده درباره وضعیت گلر تیمش نیز گفت: اکنون حال عمومی او خوب است و در بیمارستان تحت مراقبت است. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=14292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.