• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

لیگ فوتسال زنان مثل جگر زلیخاست!

  • 26 دی 1401 - 12:13
لیگ فوتسال زنان مثل جگر زلیخاست!

به گزارش ایسنا، یازده هفته از لیگ برتر فوتسال زنان گذشته است و تا این مرحله تیم هیات فوتبال آمل با ۳۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
تیم های فولاد هرمزگان و سایپا تهران نیز به ترتیب با ۲۶ و ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
معصومه رضازاده، سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا تهران در گفت‌وگو با ایسنا به مشکلات برگزاری لیگ برتر اشاره و بیان کرد:  هر سال در مورد انجام یکسری کارهایی که به پیشرفت فوتبال کمک می‌کند، صحبت می‌کنیم اما در نهایت اهمیت نمی‌دهند. امسال هم که لیگ جگر زلیخاست! مخالف برگزاری سوپر لیگ بودم. معتقدم باید ۱۰، ۱۲ تیم سطح بالا در یک لیگ شرکت کنند و مسابقه بدهند اما الان سوپر لیگ و لیگ برتر جدا هستند. برخی تیم‌هایی که در سوپر لیگ بازی می‌کنند چه فرقی با تیم‌های لیگ برتر دارند؟
او به وضعیت نامناسب برگزاری مسابقات در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: هفته یازدهم با اسفراین بازی داشتیم که بازیکنان ما هم به سالن آمده بودند اما تیم مقابل گفت در راه است و بازی را به ساعت ۱۸ موکول کنید. بچه‌های ما مجبور شدند به خانه برگردند. سالن را هم از دست دادیم و بعد از ساعت‌ها پیگیری بالاخره یک سالن برای ساعت ۱۵ هماهنگ کردیم. به ما گفتند طبق قانون باید ۲۴ ساعت برای تیمی که راه افتاده صبر کرد.
رضازاده در این مورد افزود: اگر قانون است در آیین نامه بنویسید. ما هم اینگونه می‌توانیم دیرتر راه بیفتیم و به بازیکنانمان بیشتر استراحت بدهیم. بازی ما ساعت ۱۱ بود اما تیم مقابل به جای اینکه هفت شب راه بیفتد تا به موقع برسد، ساعت یک نصف شب حرکت کرده بود. ما به عنوان تیم میزبان نمی‌دانستیم چه زمانی می‌رسند که سالن بگیریم و در نهایت برای ساعت ۱۵ هماهنگ کردیم. اسفراین بیشتر از ما استراحت کرد چون مستقیم به سالن آمدند اما بازیکنان ما از ساعت ۹ صبح در سالن بودند و مجبور شدند دوباره به خانه برگردند. همین موضوع باعث شد روز مسابقه مصدوم بدهم.
سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه اگر قرار بر پیشرفت است باید مشکلات را حل کنیم، تاکید کرد: به سختی جلومی‌رویم. باشگاه و مدیرعامل حمایت‌می‌کنند اما بودجه تعریف شده‌ای داریم. روز بازی با اسفراین نزدیک پنج میلیون تومان به باشگاه ضرر زدیم چون سالن‌مان را از دست دادیم و سالن دیگری گرفتیم. هفته گذشته هم ساعت ۱۱ با مهرعظام بازی داشتیم اما ساعت ۱۰ یادشان افتاد که دستگاه شوک ندارند به همین دلیل ۴۵ دقیقه صبر کردیم. آن بازی آنقدر عجیب بود که داور هم بخاطر سرد و گرم کردن‌های مکرر آسیب دید و وسط بازی کمرش گرفت. متاسفانه چیدمان داوری هم به نوعی بود که اگر داور نمی‌توانست مسابقه را قضاوت کند، نفر جایگزینش اصلا تجربه قضاوت نداشت.
او ادامه داد: در این مدت تا جایی که توانسته‌ایم راه آمده‌ایم اما بالاخره یک جایی صدای ما هم درمی‌آید. از روز اول گفتیم اجازه ورود رسانه و پخش مسابقات را بدهید. اجازه دهید مدیرعامل باشگاه به سالن بیاید و کاری کنید که اسپانسرها حمایت کنند. چه ایرادی دارد پخش اینترنتی داشته باشیم. اعلام کردند باشگاه‌ها می‌توانند از صفحه مجازی خود پخش زنده داشته باشند اما  ۱۰ بازی گذشته و پخش نداشته‌ایم.
انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37530

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.